Dubai
Egyedi kombinációjú utunkon felfedezheti az Egyedült Arab Emírségekbeli Al Ain városát, mielőtt Ománba indulnánk. Omán, a mesés, titokzatos szultánság tökéletes választás a különleges úti célok kedvelőinek: pálmafáktól zöldellő oázisok, múltról mesélő erődök, a végtelen sivatag, vadregényes szurdokok, türkizkék víztükrű víznyelő, a tenger szépsége, hófehér mecsetek, színpompás bazárok, nyüzsgő tevepiac fogadják az utazókat.
Utazás Budapestről az Egyesült Arab Emírségekbe, Dubai-ba. A repülő a tervezett menetrend szerint a délutáni órákban indul, így minden utas a repülőn fogyaszthatja el a vacsorát, ami a fedélzeti ellátás keretén belül ingyenes. Idegenvezetőnk fogadja Önt. Transzfer a hotelbe. Szállás: Ibis One Central 3* vagy hasonló.
Reggeli, majd kijelentkezés a hotelből. Al Ain felé indulunk, mely az Egyesült Arab Emírségek keleti részén található, az ománi határ mellett. A város az UNESCO Világörökség egyik gyöngyszeme. Hírnevét zöldellő oázisainak, buja pálmaligeteinek, és természetes forrásainak köszönheti. Felkeressük az Al Ain Múzeumot, az Al Ain Oázist. A Jebel Hafeet mészkőhegység impozáns benyomást kelt. Fakultatív program: tevepiac és ebéd. Transzfer a hotelbe. Szállás: Hotel Danat Al Ain Resort 5* vagy hasonló.
Kijelentkezés a hotelből. Omán felé tartunk. A szultánság a magyar utazók körében még kevéssé ismert, de az utóbbi időben kezdi egyre nagyobb érdeklődés övezni. Az igazi utazók számára kihagyhatatlan úti cél az Arab-félsziget délkeleti részén, közvetlenül a Perzsa-öböl ölelésében felellhető monarchia az utóbbi 40 évben folyamatos fejlődésen ment keresztül. Fontos szerepet tölt be az olaj, a földgáz, a turizmus, a halászat. Vonzóvá teszi az is, hogy rendkívül biztonságos országnak számít. Igazán különlegessé teszi a múlt és a jelen elbűvölő keveréke, a tradícionális arab örökség együttélése a modern kincsekkel. Ománban első megállónk az 1670-ben épült Jabreen vár, mely a múltba enged bepillantást, és az ország egyik legjobb állapotban fennmaradt műemléke. A kis pálma-oázisban emelkedő erőd 5 emelettel büszkélkedhet. Továbbutazás Nizwába. Elsőként a souk bűvöl el minket: gyümölcsök, zöldségek, halak, húsok, ezüst -és antikáruk elképesztő választékára lehet alkudni az ország egyik legrégibb bazárjában. A Nizwa -erőd gyökerei a 17. századig nyúlnak vissza. A torony tetejéről ámulatba ejtő kilátás nyílik a városra. Szállás: Al Diyar Hotel **** vagy hasonló.
Kijelentkezés a hotelből. Birkat Al Mawz falu vár ránk, ahol az ország egyik leghíresebb falu-romjai fedezhetőek fel. A festői környezet mellett igazán egyedi itt a közel 2000 éves ’’falaj’’ öntözési rendszer, melynek a zöldben pompázó növényzet köszönhető, és melyet az UNESCO is felvett világörökségi listájára. Majd a titokzatos végtelen vár ránk, Omán nagy sivataga, a Rimlat Al Wahiba, a homokdűnék világa, a beduinok otthona. Fakultatív: Wadi Bani Khalid dzsiptúra. Bejelentkezés sivatagi táborunkba, ahol élvezhetjük a mesés naplementét. Szállás: Al Salaam Desert Camp vagy hasonló.
A mai napon a sivatag homokja után Omán újabb arcát fedezhetjük fel, a tenger csodaszép kékjét. Sur felé haladunk. Az Ománi-öböl partjának körülbelül 120.000 lakosságú városa a történelem során fontos tengerészeti célpont volt. A hagyományos hajóra, a dhow-ra szállunk, melyet gyöngyhalászatra használtak az olaj előtti időkben. Élvezhetjük a víz, a természet közelségét. A kétórás program során ebédet is kapunk. Felkeresünk egy műhelyt, ahol a dhow-kat gyártják. A nap egyik fénypontját jelenti a zöld tengeri teknősökkel való találkozás és ismerkedés. Szállás: Sur Plaza Hotel *** vagy hasonló.
Kijelentkezés a hotelből. Omán keleti partvidékét fedezzük fel. A Wadi Shab szurdokvidéket a kristálytiszta víztükrök, mély kanyonok, a mesés természeti környezet a szultánság legszebb, legizgalmasabb kirándulóhelyévé teszik. Egy kb. 45 perces túra után jutunk el úti célunkhoz (visszafelé is ugyanennyi út vár ránk majd). Az 50*70 méter széles, és 20 méter mély, festői Bimmah víznyelő türkizkék vizében meg is mártózhatunk. A helyiek szerint kialakulása egy meteoritnak köszönhető, valójában inkább a felszíni mészkőréteg omlott be, melybe a közeli tengervíz beleszivárgott. Utazás Muscatba. Szállás: Muscat Holiday Hotel **** vagy hasonló.
A reggelit követően Omán fővárosa, az Arab-félsziget egyik legizgalmasabb, legszebb gyöngyszeme, Muscat bűvöl el minket. A Közel-Kelet egyik legrégebbi városán a Ráktérítő halad át. Fekvése igazán egyedi: hegyvonulatok és az Ománi-öböl szikrázó víztükre ölelik körbe. Színpompás bazárok, a napsütésben hófehéren ragyogó mecsetek, múltról mesélő erődök fogadják a látogatókat. Felkeressük a Sultan Qaboos Nagymecsetet (megfelelő öltözék szükséges). Az ország legnagyobb mecsetje közel 25.000 fő befogadására alkalmas. 5 minaretje emelkedik büszkén az ég felé. Ezt követően élvezhetjük a Muttrah piac nyüzsgését, és a promenád, a mintegy 3 kilométer hosszú vízparti sétány szépségét. Az óvárosban a Bait Al Zubair Múzeum ritka és lebilincselő leleteket mutat be, többek között régi fegyvereket, kardokat, ruhákat, háztartási kellékeket, ékszereket. Megtekintjük a 16. századi Jalali és Merani erődöket (kívülről), melyeket a portugálok építettek. A két épület az Al Alam Palotát veszi körbe, melyet szintén megcsodálhatunk (kívülről). A mesés épület a hat szultáni palota egyike, melyet főként ünnepélyes alkalmakkor használnak. Fakultatív program: hajózás a naplementében Muscatban (étkezés nélkül). Visszatérés a hotelbe.
Transzfer az ománi repülőtérre a repülőgép indulásától függően (várhatóan éjfél után, a repülőgép a 8. napon indul a kora hajnali órákban). Hazautazás átszállással. Érkezés Budapestre életre szóló élményekkel gazdagodva.
2024. 04. 30. | EK112 | Budapest (BUD) | Dubai (DXB) | 16:00 - 23:20 | Emirates Airlines |
2024. 05. 07. | EK867 | Omán (MCT) | Dubai (DXB) | 04:40 - 05:55 | Emirates Airlines |
2024. 05. 07. | EK111 | Dubai (DXB) | Budapest (BUD) | 10:30 - 14:25 | Emirates Airlines |
Adatkezelési tájékoztató
I. Az adatkezelő személye és elérhetőségei
PremioTravel Holidays Kft. (székhelye: 1063 Budapest Szinyei Merse Pál u. 10.,, telefonszám: 99/310-940, cégjegyzékszám: 01-09-180774, adószáma: 24758415-2-42, utazásszervezői és -közvetítői nyilvántartásba vételi szám: U-001503, e-mail: [email protected], weboldalak: www.premiotravel.hu) a továbbiakban mint Premio Travel az ügyfelek – a Premio Travel utazói – a személyes adatait kezeli.
Az adatkezelési szabályzatban használt meghatározások, fogalmak ezen szabályzatra kötelezően alkalmazandó definícióit a 2016/679/EU rendelet tartalmazza.
A hivatkozott rendelet a https://naih.hu/files/CELEX_32016R0679_HU_TXT.pdf
weboldalon olvasható.
Az adatkezelési szabályzatban adatkezeléssel kapcsolatban használt néhány kifejezés és fogalom rendelet szerinti magyarázata:
adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza; ha az adatkezelés céljait és eszközeit az uniós vagy a tagállami jog határozza meg, az adatkezelőt vagy az adatkezelő kijelölésére vonatkozó különös szempontokat az uniós vagy a tagállami jog is meghatározhatja;
adatkezelés: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés továbbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés;
adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel;
GDPR: a 2016/679/EU rendelet a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről;
felügyeleti hatóság vagy NAIH: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság.
személyes adat: azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó bármely információ; azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható;
személyes adatok különleges kategóriái: faji vagy etnikai származásra, politikai véleményre, vallási vagy világnézeti meggyőződésre vagy szakszervezeti tagságra utaló személyes adatok, valamint a természetes személyek egyedi azonosítását célzó genetikai és biometrikus adatok, az egészségügyi adatok és a természetes személyek szexuális életére vagy szexuális irányultságára vonatkozó személyes adatok;
ügyfél: a Premio Travel termékei és szolgáltatásai iránt személyesen, a honlapon, telefonon vagy bármely más módon érdeklődők, illetve a Premio Travellel utazási szerződést kötők (utazók).
Az adatkezelés elvei
A PremioTravel minden tőle telhető intézkedést megtesz annak érdekében, hogy az ügyfelek személyes adatait mindenkor
II. A Premio Travel az alábbi személyes adatokat gyűjti az ügyfelektől
A Premio Travel a szolgáltatásával kapcsolatos megkeresés, érdeklődés, hírlevélre való feliratkozás, utazási szerződés, egyedi ajánlatkéréssel kapcsolatban az alábbi személyes adatokat gyűjti az ügyfelektől:
1.) érdeklődés:
(a) név; |
Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat |
(b) e-mail cím (telefonszám); |
Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok |
(c) érdeklődés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás); |
Az ügyfél érdeklődésének pontosításához, annak megfelelő, személyre szabott megválaszolásához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján. |
2.) Hírlevélre való feliratkozás
(a) név; |
Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat |
(b) e-mail cím (telefonszám); |
Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok |
(c) érdeklődés tárgya (ha alkalmazandó); |
A hírlevél / egyéb eDM eszköz tárgyának pontosításához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján. |
Az 1.) és 2.) esetekben az adatkezelés jogalapja az érdeklődő, illetve a hírlevélre feliratkozó hozzájárulása. Az adatkezelés az érdeklődő, a hírlevélre feliratkozó által megjelölt tartamig, vagy a hozzájárulás visszavonásáig tart.
3.) utazási szerződés kötés
(a) név; |
Az ügyfél (utazó) beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat |
(b) e-mail cím (telefonszám); |
Az ügyfél (utazó) későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok |
(c) a szerződés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás, gyerekek száma és születési ideje, étkezési igények, releváns egészségügyi adatok); |
A szerződés tárgyának meghatározása. |
(d) útlevélszám |
A repülőjegy foglaláshoz. |
Az adatkezelés jogalapja a szerződés teljesítése, illetve az annak kapcsán felmerült esetleges jogviták rendezhetőségének biztosítása. Az adatkezelés időtartama a Ptk. szerint megállapított elévülési idő, amelynek kezdete az utazási szerződés teljesítésének napja.
4.) egyedi ajánlatkérés
(a) név; |
Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat |
(b) e-mail cím (telefonszám); |
Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok |
(c) érdeklődés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás); |
Az ügyfél érdeklődésének pontosításához, annak megfelelő, személyre szabott megválaszolásához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján. |
Az adatkezelés jogalapja az ajánlatkérő hozzájárulása. Az adatkezelés az ajánlatkérő által megjelölt tartamig, vagy a hozzájárulás visszavonásáig tart.
Utazási szolgáltatásra vonatkozó szerződés
(a) név; |
Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat |
(b) e-mail cím (telefonszám); |
Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok |
(c) a szerződés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás, gyerekek száma és születési ideje, étkezési igények, releváns egészségügyi adatok); |
A szerződés tárgyának meghatározása. |
Az adatkezelés jogalapja a szerződés teljesítése, illetve az annak kapcsán felmerült esetleges jogviták rendezhetőségének biztosítása, az utazási szolgáltatás minőségfejlesztése és a személyre szabott ügyfélkiszolgálás célzottab megvalósítása. Az adatkezelés időtartama a Ptk. szerint megállapított általános (jelenleg 5 év), illetve a Számviteli törvényben meghatározott elévülési idő (jelenleg 8 év), amelynek kezdete az utazási szerződés teljesítésének napja.
Személyes adatok továbbítása az EGT területén belül
A Premio Travel az az ügyfelei személyes adatait az alábbi EGT belüli harmadik személyekkel jogosult megosztani:
(a) a Premio Travel cégcsoportján belül, beleértve a Premio Travel anya- és leányvállalatait;
(b) a Premio Travel vagy az ügyfelek részére szolgáltatásokat végző szervezetekkel (pl: biztosítást nyújtó társasággal, IT szolgáltatóval, marketing kampányt folytató vállalkozással);
(c) az utazási szerződés teljesítésében résztvevő közreműködőkkel (hotel, repülőtársaság, stb.);
(d) felügyeleti hatósággal és más szabályozó hatóságokkal és szervekkel.
Nemzetközi adattovábbítás harmadik (nem EGT) országokba
A Premio Travel jogosult az ügyfelek személyes adatait EGT kívüli országba továbbítani, amennyiben
A Premio Travel az utazási szerződés megkötése előtt tájékoztatja az utazót az EGT területén kívülre továbbított személyes adatai 2016/679/EU rendeletnek megfelelő védelméről.
Tájékoztatás kérése
Az utazó az alábbi kapcsolati pontokon keresztül kérhet tájékoztatást a Premio Travel által kezelt személyes adatairól:
e-mail cím:
telefon:
levélcím:
III. Az ügyfél, az utazó jogai
Az ügyfél hozzáférési jogai
Az ügyfél hozzáférhet a személyes adataihoz.
Az ügyfél írásban kérheti, hogy a Premio Travel tájékoztatást adjon arról, hogy személyes adatait az iroda kezeli-e.
A Premio Travel a tájékoztatást nem tagadhatja meg.
Az ügyfél tájékozódás joga kizárólag a rá vonatkozó személyes adatokra terjed ki.
Az ügyfél tájékozódási joga nem vonatkozik:
A Premio Travel a kérelmező ügyfél kérésére hozzáférést és másolatot biztosít a személyes adataihoz. Ha az ügyfél további/ismételt másolatot kér a személyes adatairól, a Premio Travel 1.000 Ft/adat, vagy tájékoztatás díjat számol fel, amelyet az ügyfél a tájékoztatás átadása/megküldése előtt köteles megfizetni a Premio Travel számlája alapján.
A helyesbítéshez való jog
Az ügyfél bármikor kérheti személyes adatainak helyesbítését.
A helyesbítési jog kizárólag az ügyfélre vonatkozó személyes adatokra terjed ki.
Nem terjed ki
A Premio Travel az ügyfél írásban benyújtott kérésének megfelelően javítja, kiegészíti vagy módosítja az ügyfél személyes adatát, és erről írásban tájékoztatja az ügyfelet.
A Premio Travel a helyesbítésről nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.
A törléshez való jog
Az ügyfél kérheti személyes adatainak törlését.
A Premio Travel indokolatlan késedelem nélkül köteles törölni az ügyfél személyes adatait,amennyiben
azokat a Premio Travel kezeli és
A Premio Travel az ügyfél személyes adatainak törléséről tájékoztatja az ilyen személyes adatok címzettjeit.
A Premio Travel a helyesbítésről nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, illetve a címzetteket, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.
Az adatkezelés korlátozásához való jog
Az ügyfél kérheti a személyes adatai kezelésének korlátozását.
Az adatkezelés korlátozásának joga kizárólag az ügyfél személyes adataira vonatkozik.
A Premio Travel korlátozhatja az ügyfél személyes adatainak kezelését mindaddig, amíg ellenőrzi az ügyfél személyes adatainak helyességét, valódiságát amennyiben az ügyfél vitatja az adott adat(ok) pontosságát.
A Premio Travel korlátozza az ügyfél személyes adatainak kezelését, ha az ügyfél olyan adatok kezelésének korlátozását kéri, amelyek kezelése jogellenes, és az ügyfél ellenzi az ilyen adatok törlését.
A Premio Travel az ügyfél kérésére korlátozza személyes adatainak kezelését, amennyiben
A Premio Travel korlátozza az ügyfél személyes adatainak kezelését, ha
A Premio Travel az ügyfél személyes adatainak korlátozásáról tájékoztatja az ilyen személyes adatok címzettjeit.
A Premio Travel a korlátozásról nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, illetve a címzetteket, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.
A személyes adatok kezelésének korlátozása esetén a Premio Travel
A Premio Travel az ügyfél személyes adatait közvetlen üzletszerzésre nem használhatja fel.
Az adathordozhatósághoz való jog
Az ügyfél jogosult arra, hogy az általa a Premio Travel adatkezelésébe átadott személyes adatait írásban, kinyomtatott vagy más, olvasható formátumban megkapja.
Az ügyfél jogosult, hogy ezen személyes adatait másik adatkezelőnek átadja vagy továbbítsa/továbbítassa.
Az ügyfél adathordozhatósághoz való joga kizárólag a rá vonatkozó személyes adatokra terjed ki.
Panasz benyújtásához való jog
Amennyiben az ügyfél úgy véli, hogy személyes adatainak kezelésével kapcsolatban jogait megsértették, úgy az ügyfél vegye fel a kapcsolatot a Premio Travel megnevezett kapcsolattartójával.
Az ügyfél a Premio Travel adatkezelésével kapcsolatos panaszait közvetlenül bejelentheti a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.; telefon: +36 1 391 1400; fax: +36 1 391 1410; e-mail: [email protected]; weboldal: www.naih.hu), illetve eljárást indíthat a lakóhelye szerint illetékes bíróság előtt.