HU

Albánia csillagtúra 2026

8 nap / 7 éjszaka

Már 469.990 Ft-tól

Albánia

Albánia Kincsei – Kultúra, Természet és Történelem

Fedezze fel Albánia rejtett kincseit ezen a lenyűgöző 8 napos utazáson, amely során a történelem, a természet és a helyi kultúra csodáit élvezheti! Barangoljon középkori várak falai között, merüljön el az UNESCO világörökségi városok hangulatában, és kóstolja meg Albánia legjobb borait. A festői tájakon át vezető utazás során felfedezheti a mesés Butrint romvárosát, a varázslatos Kék Szem forrást és a Dajti-hegy lélegzetelállító panorámáját. Zárja a napokat helyi ízekkel és autentikus albán vendégszeretettel, miközben az ország egyedülálló történelmét és kultúráját is megismeri. Induljon velünk egy felejthetetlen balkáni kalandra!

Már 469.990 Ft-tól


8 nap / 7 éjszaka
Repülővel
Reggelivel
Ossza meg ismerőseivel az utazás részleteit e-mailen keresztül!
Elküldöm a részleteket
A Facebookon is megoszthatja utazásunkat, hogy minél több emberhez eljusson ez a

Amit az utazás alapára tartalmaz

  • Repülőjegy oda-vissza, Ryanair vagy hasonló légitársasággal
  • Repülőtéri illeték
  • Feladott-és kézipoggyász, check-in
  • Transzferek
  • Minőségi szállás 4* hotelben
  • Reggeli
  • Magyar nyelvű idegenvezetés
  • Kirándulóprogramokat a leírás szerint
  • Február 20-tól megváltozik a forgalmi és parkolási rend a Liszt Ferenc Repülőtér 2-es termináljánál a híd és az indulási szint felújítása miatt.
    ● Autósok: Nem lehet felhajtani az indulási szintre, az érkezési szinten pedig kevesebb hely lesz ki- és beszállásra. A repülőtér javasolja a Terminál Parkoló (zöld tábla) és a City Break Parkoló (lila tábla) használatát.
    ● Buszok: A 100E végállomása az érkezési szint külső ívére kerül 2025 júniusáig. A 200E változatlan helyen áll meg. A nem BKK-buszok a Busz Terminált használhatják.

Időpontok & Árak


Amit az ár nem tartalmaz

Egyágyas szoba
85.990 Ft/fő
Külön szoba igénylése, illetve egyedül utazó ügyfelek esetén

Az egyágyas szoba felár időszakonként eltérő lehet. Az Ön által kapott, személyre szabott árajánlat tartalmazza a helyes információt.
Helyszínen fizetendő, elvárt borravaló
kb. 30 EUR/fő/út

Amiket ajánlunk Önnek

Vacsoracsomag
85.990 Ft/fő
7x büfé- vagy menüvacsora
Biztosítási csomag
26.100 Ft/fő
Baleset és poggyászbiztosítás (7.600 Ft) és útlemondási biztosítás (18.500 Ft). A biztosítási csomag megrendelését követően - amennyiben a biztosító által elfogadott okok valamelyikével törli foglalását, akkor a bánatpénz 100%-a visszajár Önnek!

Fakultatív program lehetőségek

Fakultatív programcsomag
51.990 Ft/fő
Kruja vára, egész napos kirándulás Albánia északi részébe, Ohridi-tó

Bőséges programkínálat

Térkép megtekintése
Érkezés Tiranába

Repülést követően megérkezés Albánia fővárosába, Tiranába. Innen transzfer a 4 csillagos szállodába. Szállás Tirana környékén.

Történelmi Durrës az Adria partján

Reggelit követően, Durrës kikötővárosa felé vesszük az irányt, ami már az ókorban is jelentős szerepet töltött be. A görögök és rómaiak Dyrrachium néven ismerték, és innen indult a Via Egnatia, amely Rómát kötötte össze Konstantinápollyal. Traianus császár uralkodása alatt itt épült a Balkán-félsziget legnagyobb amfiteátruma, amely 20 000 nézőt is befogadott. A városnézés során az amfiteátrum mellett megtekintheti az óvárost, a városfórum romjait, a római fürdőket, a városházát, a bizánci falakat és a velencei tornyot.
Ezután ellátogatunk egy borászatba, ahol megkóstolhatja Albánia ízletes vörös- és fehérborait.
Vacsora a szállodában.

Tirana, a fiatal főváros

Reggeli a szállodában. Tirana, Albánia fiatal fővárosát tekintjük meg. A városnézés során megtekintheti a központot, amelyet az albán nemzeti hős, Szkander bég után neveztek el, valamint a virágmintás freskóiról híres Et'hem Bey-mecsetet.
Ezután végigsétálunk a divatos Blloku negyeden, ahol Enver Hoxha diktátor villája is található. A napot egy drótkötélpályás felvonóval zárjuk, amely felviszi a Dajti-hegyre – innen fantasztikus kilátás nyílik Tiranára.
Vacsora a szállodában.

Szabadidő vagy Kruja vára fakultatív program

Reggeli után ma szabad időre nyílik lehetőség vagy pedig Kruja várát tekinthetjük meg fakultatív program keretein belül. Az időszámításunk szerinti 5. századból származó vár a középkori város fölé magasodik, ahol Szkander bég három ostrom során sikeresen védelmezte a várost az Oszmán Birodalom szultánja és 150 000 fős serege ellen.
Megtekinti ezt a sorsfordító helyszínt, és testközelből élheti át a történelmet a Szkander bég Múzeumban. Ezután végig sétálunk a bazársoron, ahol kiváló kézműves termékeket árusítanak, valamint betekintést nyerhetünk a hagyományos Qeleshe sapkák készítésének folyamatába.
Vacsora a szállodában.

Az ősi Apollonia páratlan régészeti lelőhelye

Reggeli a szállodában. A Kr. e. 588-ban görög telepesek által alapított Apollonia egy évezreden keresztül volt fontos kereskedelmi központ, 60 000 lakossal. Egy földrengés azonban megváltoztatta a Vjosa folyó medrét, így a kikötő feltöltődött és a város hanyatlásnak indult.
Megcsodálhatjuk a hatalmas régészeti terület emlékeit, mielőtt tovább indulunk Vlora városába. Vlora különleges jelentőséggel bír Albánia számára, hiszen itt kiáltották ki az ország függetlenségét 1912-ben. Városnézés során megtekintjük a Függetlenség teret, az óvárost (Lagja Muradje), az Ismail Qemal sétányt, az Isa Boletini teret és a Függetlenségi Múzeumot (kívülről).
Vacsora a szállodában.

Szabadidő vagy fakultatív program Albánia északi részére

Reggeli a szállodában. A Skadar-tó partján emelkedik a Rozafa vár, Shkodra jelképe. A vár legrégebbi része az i. e. első évezredből származik, Gentius illír király idejéből, de római maradványok is fellelhetők benne. Shkodra, Albánia északi részének kulturális és gazdasági központja, a „titkos fővárosként” is ismert. Vallási toleranciája, eseménydús történelme és lenyűgöző természeti környezete – egészen az Albán-Alpokig – különleges élményt nyújt. A várból páratlan kilátás tárul elénk, az óvárosban tett sétánk során pedig több korszak nyomait fedezhetjük fel.
Vacsora a szállodában.

Szabadidő vagy fakultatív program Ohridi-tó

Reggeli a szállodában. Ma fakultatív, egész napos kiránduláson vehet részt Albánia keleti részén. Elsőként Pogradec városát látogatjuk meg az Ohridi-tó partján – e tó egyedülálló élővilága miatt az UNESCO Világörökség része. Ezután Elbasan városába utazunk, ahol egy ízletes, helyi ebéd elfogyasztására nyílik lehetőségünk.
Vacsora a szállodában.

Hazautazás


Az utazás a repülőtérre történő transzferrel és a hazautazással zárul. Élményekkel gazdagodva elindulunk Budapest felé.

Fontos Információk!
 
Az útlevélnek/személyi igazolványnak az országba történő belépéstől számítva minimum 3 hónapig érvényesnek kell lennie!
A programváltozás jogát fenntartjuk, a kirándulások sorrendje változhat!
Az út indításához minimális csoportlétszám szükséges: 20 fő!
A helyszínen kiegészítő fakultatív programok foglalhatóak.
Igyekszünk a fent említett hotelekben elszállásolni Önöket. Amennyiben külső körülményekből fakadóan változtatás válik szükségessé, hasonló vagy magasabb komfortfokozatú hotelekben biztosítunk elhelyezést. A nem visszaváltható repülőjegy árát a légi fuvarozó nem- így az utazászervező sem- téríti vissza az utazó felmondásának időpontjától és indokától függetlenül.
Helyszínen fizetendő borravaló: 30 EUR/fő
Háromfős foglalás (3 fő egy szobában) nem tehető!
 

Hotelek

Igyekszünk a fent említett hotelekben elszállásolni Önöket. Amennyiben külső körülményekből fakadóan változtatás válik szükségessé, hasonló vagy magasabb komfortfokozatú hotelekben biztosítunk elhelyezést.

Járatok

Helyszínen fizetendő borravaló (magyar idegenvezetőnek, helyi idegenvezetőnek és sofőrnek): Kb. 30 EUR/fő/út.
 
Idegenforgalmi adó: helyszínen fizetendő bejelentkezéskor kb. 2 EUR/fő/éj.
 
Időjárás: Albánia mediterrán éghajlatú, a nyár forró és száraz, 30–35°C is lehet a tengerparton. Ősszel azért érdemes rétegesen öltözni, reggel még hűvös lehet. Napközben viszont napos az idő.
 
Elektromos hálózat: átalakítóra nincs szükség Feszültség: 230 V, 50 Hz
 
Ivóvíz: A csapvíz hivatalosan fogyasztható sok helyen, de javasolt a turistáknak is inkább palackozott vagy szűrt víz fogyasztása, főleg vidéki területeken.
 
Időeltolódás: Nincs időeltolódás Magyaországhoz képest.
 
Pénznem: hivatalos pénznem Albán lek (ALL). Az ismertebb bankkártyákat (Visa és Mastercard) sok helyen elfogadják nagyvárosokban, hotelekben, de sok helyen készpénz az uralkodó. Eurot is elfogadnak viszont a visszajárót lek-ben adják.
 
A programok és a hotelek változtatásának jogát fenntartjuk!
 
A kirándulások sorrendje változhat (időjárás, foglaltság, bármilyen egyéb külső ok miatt).

Prospektus képanyaga: felhívjuk kedves Utasaink figyelmét, hogy a prospektusban megjelentetett képek illusztrációk. A fotók általában az Önök utazása előtt több hónappal készülnek, ezért előfordulhat, hogy a prospektus képei nem az aktuális állapotot tükrözik.

Panaszkezelés: bármilyen jellegű panasz esetén kérjük, jelezzék az idegenvezetőnek, mert kollégánk tudja az esetleges problémákat leghamarabb és leghatékonyabban a helyszínen orvosolni. A helyben nem megoldható problémákról készítsenek jegyzőkönyvet kollégánk segítségével, ez a dokumentum szolgál a hazautazás utáni panaszkezelés alapjául.

Elő- és utószezoni szolgáltatások, árak: előfordul, hogy elő- és utószezonban a szállodák egyes szolgáltatásai nem, vagy csak részlegesen működnek. Ezeket a körülményeket irodánk az árak kalkulálásánál figyelembe vette. Irodánk a szolgáltatások összetételére nincs befolyással.

Légkondicionáló berendezések: a legtöbb hotelben a légkondicionáló központilag irányított (nyáron hűt, hűvösebb időben fűt) és csak részlegesen, bizonyos időpontokban és napszakokban üzemel. A legtöbb esetben a légkondicionáló csak zárt ajtók és ablakok esetén működik, a szobakulcs vagy kártya használatával.

Széfhasználat, elveszett tárgyak: kérjük, vigyázzon értékeire és irataira, ezeket minden esetben helyezze el a szállodai széfben! Sem a szállodák, sem irodánk nem vállal felelősséget az elveszett tárgyakért. A széfek a szállodákban a recepción és egyes szobákban találhatók, alkalmanként térítés ellenében.

Adatvédelem: a foglaláshoz bekért adatokat az adatvédelmi törvény előírásainak megfelelően kezeljük, ezért információt foglalásukkal vagy adataikkal kapcsolatban még közvetlen hozzátartozóiknak sem adhatunk ki.

Utasaink beszámolói

Már több alkalommal utaztunk a férjemmel együtt a Premio Travellel. Mindig kiváló idegenvezetők tették teljessé az utazás élményét, akik kivételes felkészültségükkel magyarázták el a látottakat. A szállodai elhelyezésünk is nagyon jó volt, tiszta, jól felszereltségű szállodákban pihenhettük ki a napi, programokban sűrű kirándulásainkat. Akik élményekben gazdag, utazáson szeretnének részt venni, azoknak nagyon tudom ajánlani ezt az utazási irodát!

N. Klára

Kötelezettségek nélkül

Ajánlatkérés

Kérjük, válasszon az elérhető időpontok közül!

Az ajánlatkérése nem jár semmilyen kötelezettséggel. Kollégáink elkészítik személyre szabott árajánlatát 1 napon belül.

Kérdés és foglalás esetén kérjük, hívja a következő számot: 06 1 8 555 800, kollégáink várják hívását!

VÁRJUK HÍVÁSÁT MUNKANAPOKON 9-17 ÓRA KÖZÖTT!

Premio Travel Kft.

 

Adatkezelési tájékoztató

 

 

I. Az adatkezelő személye és elérhetőségei

PremioTravel Holidays Kft. (székhelye: 1063 Budapest Szinyei Merse Pál u. 10.,, telefonszám: 99/310-940, cégjegyzékszám: 01-09-180774, adószáma: 24758415-2-42, utazásszervezői és -közvetítői nyilvántartásba vételi szám: U-001503, e-mail: [email protected], weboldalak: www.premiotravel.hu) a továbbiakban mint Premio Travel az ügyfelek – a Premio Travel utazói – a személyes adatait kezeli.

Az adatkezelési szabályzatban használt meghatározások, fogalmak  ezen szabályzatra kötelezően alkalmazandó definícióit a 2016/679/EU rendelet tartalmazza.

A hivatkozott rendelet a  https://naih.hu/files/CELEX_32016R0679_HU_TXT.pdf

weboldalon olvasható.

 

Az adatkezelési szabályzatban adatkezeléssel kapcsolatban használt néhány kifejezés és fogalom rendelet szerinti magyarázata:

adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza; ha az adatkezelés céljait és eszközeit az uniós vagy a tagállami jog határozza meg, az adatkezelőt vagy az adatkezelő kijelölésére vonatkozó különös szempontokat az uniós vagy a tagállami jog is meghatározhatja;

adatkezelés: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés továbbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés;

adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel;

GDPR: a  2016/679/EU rendelet a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről;

felügyeleti hatóság vagy NAIH: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság.

személyes adat: azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó bármely információ; azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható;

személyes adatok különleges kategóriái: faji vagy etnikai származásra, politikai véleményre, vallási vagy világnézeti meggyőződésre vagy szakszervezeti tagságra utaló személyes adatok, valamint a természetes személyek egyedi azonosítását célzó genetikai és biometrikus adatok, az egészségügyi adatok és a természetes személyek szexuális életére vagy szexuális irányultságára vonatkozó személyes adatok;

ügyfél: a Premio Travel termékei és szolgáltatásai iránt személyesen, a honlapon, telefonon vagy bármely más módon érdeklődők, illetve a Premio Travellel utazási szerződést kötők (utazók). 

 

Az adatkezelés elvei

A PremioTravel minden tőle telhető intézkedést megtesz annak érdekében, hogy az ügyfelek személyes adatait mindenkor

 

II. A Premio Travel az alábbi személyes adatokat gyűjti az ügyfelektől

 

A Premio Travel a szolgáltatásával kapcsolatos megkeresés, érdeklődés, hírlevélre való feliratkozás, utazási szerződés, egyedi ajánlatkéréssel kapcsolatban az alábbi személyes adatokat gyűjti az ügyfelektől:

 

1.) érdeklődés:

(a)   név;

Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat

(b)   e-mail cím (telefonszám);

Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok

(c)   érdeklődés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás);

Az ügyfél érdeklődésének pontosításához, annak megfelelő, személyre szabott megválaszolásához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján.

 

2.) Hírlevélre való feliratkozás

(a)   név;

Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat

(b)   e-mail cím (telefonszám);

Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok

(c)   érdeklődés tárgya (ha alkalmazandó);

A hírlevél / egyéb eDM eszköz tárgyának pontosításához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján.

 

Az 1.) és 2.) esetekben az adatkezelés jogalapja az érdeklődő, illetve a hírlevélre feliratkozó hozzájárulása. Az adatkezelés az érdeklődő, a hírlevélre feliratkozó által megjelölt tartamig, vagy a hozzájárulás visszavonásáig tart.

 

3.) utazási szerződés kötés

(a)   név;

Az ügyfél (utazó) beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat

(b)   e-mail cím (telefonszám);

Az ügyfél (utazó) későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok

(c)   a szerződés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás, gyerekek száma és születési ideje, étkezési igények, releváns egészségügyi adatok);

A szerződés tárgyának meghatározása.

(d)   útlevélszám

A repülőjegy foglaláshoz.

 

Az adatkezelés jogalapja a szerződés teljesítése, illetve az annak kapcsán felmerült esetleges jogviták rendezhetőségének biztosítása. Az adatkezelés időtartama a Ptk. szerint megállapított elévülési idő, amelynek kezdete az utazási szerződés teljesítésének napja.

 

 

 

 

4.) egyedi ajánlatkérés

 

(a)   név;

Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat

(b)   e-mail cím (telefonszám);

Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok

(c)   érdeklődés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás);

Az ügyfél érdeklődésének pontosításához, annak megfelelő, személyre szabott megválaszolásához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján.

 

Az adatkezelés jogalapja az ajánlatkérő hozzájárulása. Az adatkezelés az ajánlatkérő által megjelölt tartamig, vagy a hozzájárulás visszavonásáig tart.

 

Utazási szolgáltatásra vonatkozó szerződés

 

(a)   név;

Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat

(b)   e-mail cím (telefonszám);

Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok

(c)   a szerződés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás, gyerekek száma és születési ideje, étkezési igények, releváns egészségügyi adatok);

A szerződés tárgyának meghatározása.

 

Az adatkezelés jogalapja a szerződés teljesítése, illetve az annak kapcsán felmerült esetleges jogviták rendezhetőségének biztosítása, az utazási szolgáltatás minőségfejlesztése és a személyre szabott ügyfélkiszolgálás célzottab megvalósítása. Az adatkezelés időtartama a Ptk. szerint megállapított általános (jelenleg 5 év), illetve a Számviteli törvényben meghatározott elévülési idő (jelenleg 8 év), amelynek kezdete az utazási szerződés teljesítésének napja.

 

 

Személyes adatok továbbítása az EGT területén belül

 

A Premio Travel az az ügyfelei személyes adatait az alábbi EGT belüli harmadik személyekkel jogosult megosztani:

(a)   a Premio Travel cégcsoportján belül, beleértve a Premio Travel anya- és leányvállalatait;

(b)   a Premio Travel vagy az ügyfelek részére szolgáltatásokat végző szervezetekkel (pl: biztosítást nyújtó társasággal, IT szolgáltatóval, marketing kampányt folytató vállalkozással);

(c)   az utazási szerződés teljesítésében résztvevő közreműködőkkel (hotel, repülőtársaság, stb.);

(d)   felügyeleti hatósággal és más szabályozó hatóságokkal és szervekkel.

 

Nemzetközi adattovábbítás harmadik (nem EGT) országokba

A Premio Travel jogosult az ügyfelek személyes adatait EGT kívüli országba továbbítani, amennyiben

A Premio Travel az utazási szerződés megkötése előtt tájékoztatja az utazót az EGT területén kívülre továbbított személyes adatai  2016/679/EU rendeletnek megfelelő védelméről.

 

 

Tájékoztatás kérése

Az utazó az alábbi kapcsolati pontokon keresztül kérhet tájékoztatást a Premio Travel által kezelt személyes adatairól:

e-mail cím:

telefon:

levélcím:

 

III. Az ügyfél, az utazó jogai

 

Az ügyfél hozzáférési jogai

Az ügyfél hozzáférhet a személyes adataihoz.

 

Az ügyfél írásban kérheti, hogy a Premio Travel tájékoztatást adjon arról, hogy személyes adatait az iroda kezeli-e.

A Premio Travel a tájékoztatást nem tagadhatja meg.

Az ügyfél tájékozódás joga kizárólag a rá vonatkozó személyes adatokra terjed ki.

Az ügyfél tájékozódási joga nem vonatkozik:

 

A Premio Travel a kérelmező ügyfél kérésére hozzáférést és másolatot biztosít a személyes adataihoz. Ha az ügyfél további/ismételt másolatot kér a személyes adatairól, a Premio Travel 1.000 Ft/adat, vagy tájékoztatás  díjat számol fel, amelyet az ügyfél a tájékoztatás átadása/megküldése előtt köteles megfizetni a Premio Travel számlája alapján.

 

A helyesbítéshez való jog

Az ügyfél bármikor kérheti személyes adatainak helyesbítését.

A helyesbítési jog kizárólag az ügyfélre vonatkozó személyes adatokra terjed ki.

Nem terjed ki

 

A Premio Travel az ügyfél írásban benyújtott kérésének megfelelően javítja, kiegészíti vagy módosítja az ügyfél személyes adatát, és erről írásban tájékoztatja az ügyfelet.

A Premio Travel a helyesbítésről nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.

 

A törléshez való jog

Az ügyfél kérheti személyes adatainak törlését.

A Premio Travel indokolatlan késedelem nélkül köteles törölni az ügyfél személyes adatait,amennyiben

azokat a Premio Travel kezeli és

 

A Premio Travel az ügyfél személyes adatainak törléséről tájékoztatja az ilyen személyes adatok címzettjeit.

A Premio Travel a helyesbítésről nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, illetve a címzetteket, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.

 

Az adatkezelés korlátozásához való jog

Az ügyfél kérheti a személyes adatai kezelésének korlátozását.

Az adatkezelés korlátozásának joga kizárólag az ügyfél személyes adataira vonatkozik.

 

A Premio Travel korlátozhatja az ügyfél személyes adatainak kezelését mindaddig, amíg ellenőrzi az ügyfél személyes adatainak helyességét, valódiságát amennyiben az ügyfél vitatja az adott adat(ok) pontosságát.

A Premio Travel korlátozza az ügyfél személyes adatainak kezelését, ha az ügyfél olyan adatok kezelésének korlátozását kéri, amelyek kezelése jogellenes, és az ügyfél ellenzi az ilyen adatok törlését.

A Premio Travel az ügyfél kérésére korlátozza személyes adatainak kezelését, amennyiben

 

A Premio Travel korlátozza az ügyfél személyes adatainak kezelését, ha

 

A Premio Travel az ügyfél személyes adatainak korlátozásáról tájékoztatja az ilyen személyes adatok címzettjeit.

A Premio Travel a korlátozásról nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, illetve a címzetteket, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.

 

A személyes adatok kezelésének korlátozása esetén a Premio Travel

 

A Premio Travel az ügyfél személyes adatait közvetlen üzletszerzésre nem használhatja fel.

 

Az adathordozhatósághoz való jog

Az ügyfél jogosult arra, hogy az általa a Premio Travel adatkezelésébe átadott  személyes adatait írásban, kinyomtatott vagy más, olvasható formátumban megkapja.

Az ügyfél jogosult, hogy ezen személyes adatait másik adatkezelőnek átadja vagy továbbítsa/továbbítassa.

Az ügyfél adathordozhatósághoz való joga kizárólag a rá vonatkozó személyes adatokra terjed ki.

 

Panasz benyújtásához való jog

Amennyiben az ügyfél úgy véli, hogy személyes adatainak kezelésével kapcsolatban jogait megsértették, úgy az ügyfél vegye fel a kapcsolatot a Premio Travel megnevezett kapcsolattartójával.

Az ügyfél a Premio Travel adatkezelésével kapcsolatos panaszait közvetlenül bejelentheti a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.; telefon: +36 1 391 1400; fax: +36 1 391 1410; e-mail: [email protected]; weboldal: www.naih.hu), illetve eljárást indíthat a lakóhelye szerint illetékes bíróság előtt.

Adattovábbítási nyilatkozat
Tudomásul veszem, hogy a Premio Travel Holidays Kft. (1063 Budapest Szinyei Merse Pál u. 10.,) adatkezelő által a https://premiotravel.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi:
név, email cím, telefonszám, számlázási adatok, szállítási adatok, megrendelés azonosító.
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a
SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff