India-Nepál körutazás

12 nap / 10 éjszaka

Már 869.990 Ft-tól

India

Körutazás a spiritualitás országában

Vegyen részt egy kulturális utazáson, abban az országban, ami rengeteg UNESCO Világörökségi értékkel bír és szerezzen felejthetetlen élményeket a lenyűgöző építészeti szépségével a hit, a vallás, a kultúra és a hagyomány szimbólumának városaiban.

Már 869.990 Ft-tól


12 nap / 10 éjszaka
Repülővel
Reggelivel
Ossza meg ismerőseivel az utazás részleteit e-mailen keresztül!
Elküldöm a részleteket
A Facebookon is megoszthatja utazásunkat, hogy minél több emberhez eljusson ez a

Amit az utazás alapára tartalmaz

  • Repülőjegy oda-vissza
  • Feladott poggyász, kézipoggyász
  • Transzferek
  • Szállás 3-4-5* hotelekben
  • Reggeli
  • Magyar nyelvű idegenvezetés
  • Kirándulások: Nagarkot, Bhaktapur, Kathmandu, Delhi, Mandawa, Dzsaipur, Agra

Időpontok & Árak


Amit az ár nem tartalmaz

Egyágyas szoba
109.990 Ft/fő
Külön szoba igénylése, illetve egyedül utazó ügyfelek esetén

Az egyágyas szoba felár időszakonként eltérő lehet. Az Ön által kapott, személyre szabott árajánlat tartalmazza a helyes információt.
Helyszínen fizetendő, elvárt borravaló
Kb. 80 EUR/fő/út
Nepál vízum
40 USD (helyszínen fizetendő)

Amiket ajánlunk Önnek

Indiai vízum
30.000 Ft/fő
Indiai vízum ügyintézés (kérésre irodánk intézi)

Vacsoracsomag
69.990 Ft/fő
Napi hotelvacsorák, főzőbemutató vacsorával

Fakultatív program lehetőségek

Fakultatív programcsomag
49.990 Ft/fő
Riksázás, Jeep Safari Mandawalában, elefántháton az Amber-erődnél, Agra-i konyhaművészet nyomában

A programok részletes leírását az útleírás fül tartalmazza.

Amiket ajánlunk Önnek

Biztosítási csomag
41.099 Ft/fő
Baleset és poggyászbiztosítás (11.400 Ft) és útlemondási biztosítás (29.699 Ft). A biztosítási csomag megrendelését követően - amennyiben a biztosító által elfogadott okok valamelyikével törli foglalását, akkor a bánatpénz 100%-a visszajár Önnek!

Bőséges programkínálat

Térkép megtekintése
Utazás Katmanduba

Repülés Budapestről, átszállással Katmanduba.

Érkezés Katmanduba

Transzfer a szálláshelyre Nagarkotba. Szállás: Nagarkot környékén.

Nagarkot-Bhaktapur-Katmandu

A kora reggeli órákban egy csodálatos napfelkeltén vehetnek részt, időjárástól függően. Reggeli után Kathmandu felé vesszük az irányt. Út közben megállunk Bhaktapur városában, ami a harmadik legnagyobb város a Kathmandu völgyében, valamint az UNESCO Világörökség listájára is felkerült a gazdag kulturális értékei miatt. Kitérőt teszünk annak érdekében, hogy megtekintsük a viktoriánus stílusú Bhaktapur Durbar teret. Délutáni órákban utazás Katmanduba a szálláshelyre. Szállás: Katmandu környékén.

Katmandu

Fakultatív program lehetőség: Kora reggeli hegyi repülés: A Yeti Arilines keretei között lehetőségük lesz egy 45 perces utazáson részt venni, ahol felejthetetlen kilátás nyílik a Mount Everestre. Reggeli órákban a történelem egyik legfontosabb helyszínét látogatjuk meg Patant a Kézművesek városát. A buddhista város a képzőművészet és a kézművesek közkedvelt helye és ennek köszönhetően itt található a legszebb városi utcakép is a Patan Durbar tér UNESCO Világörökség egyik attrakciója, amit a túránk során érinteni fogunk. Délutáni órákban visszatérés a szállodába.

Katmandu

A mai napon városnézésre kalauzoljuk el Önöket Katmandu óvárosi részére, ahol számos komplex szobor és templom található. Túránk során felfedezzük a Hanuman kaput és a Pashupatinath templomot, amely lenyűgöző építészeti szépségével a hit, a vallás, a kultúra és a hagyomány szimbóluma. A világ minden tájáról zarándokok ezrei érkeznek, hogy tiszteletüket leróják e templom előtt, amelyet „Az élőlények templomának” is neveznek. Megcsodálhatjuk a Bouddhanath sztupát, ami a legnagyobb műemlék a világon a 100 méteres magasságával. A sztupa körül lehetőségünk lesz felfedezni 6 kisebb monostort is, valamint különböző kávézókat, éttermeket, illetve tibeti szőnyegeket vagy Newarit vásárolhatunk. Amennyiben időnk engedi részt veszünk az Aarti rendezvényen. Visszatérés a szálláshelyre.

Delhi

Kijelentkezés a szállodából, majd transzfer a reptérre. Repülés Delhibe. Transzfer a hotelbe. Egy rövid pihenés után egy városnéző programra hívjuk meg Önöket Ó-Delhibe. Gandhi-emlékművénél a Raj Ghatnál rójuk le tiszteletünket, majd tovább sétálunk a híres Vörös Erődhöz, amelyet csak kívülről tekintünk meg. A Chandni Chowk bevásárlóövezet gyökerei 1648-ra nyúlnak vissza, ahol elképeszt majd minket az áruk széles tárháza, a gyümölcsöktől, fűszerektől az antik tárgyakig és modern termékekig. A Jama Masjid, India egyik legnagyobb mecsete, amit szintén érinteni fogunk. A nap hátralévő részében szabadidő vagy fakultatív program lehetőség: kihagyhatatlan élményt ígér a riksázás Chandni Chowk utcáin. Közelről tapasztalhatjuk meg az igazi indiai életérzést: a riksások között siető gyalogosok, kézzel hajtott szekerek nyújtotta ezerszínű, élénk, hihetetlen kavalkádot. Visszatérés a szálláshelyre. Szállás: Delhi környékén (Hotel Africa Avenue GK-1 vagy hasonló).

Mandawa

Kijelentkezés a szállodából, majd Mandawa felé vesszük irányunkat (kb. 265 km/ 6,5 óra). Bejelentkezés a szállodába, majd délután városnézés következik. Mandawa alapítása a 18. század közepére tehető, és nevezetes háveli épületeiról, azaz udvaros villáiról, melyek történelmi jelentőségűek. A legismertebbek közé tartozik a Binsidhar Chokhani, Newatia, és Gulab Rai Ladia Haveli. Binsidhar Newatia Haveli érdekes festményekkel is büszkélkedhet. Gulab Rai Ladia Haveliben erotikus alkotások lelhetőek fel (legtöbbjük el van takarva). A nap hátralévő részében szabadidő vagy fakultatív program lehetőség: Jeep Safari. Szállás: Mandawa környékén (Aangan Resort vagy hasonló).

Dzsaipur

Kijelentkezés a szállodából, majd India legnagyobb városa felé indulunk el (kb. 194 km/5,5 óra), Dzsaipur felé, amit Rózsaszín Városnak is szoktak nevezni. Bejelentkezés a szállodába. A nap hátralévő részében szabadidő vagy Főzőbemutató vacsorával nemesi családi házban (vacsoracsomag). Szállás: Dzsaipur környékén (Jaipur Central vagy hasonló).

Dzsaipur

Bőséges reggeli után Dzsaipur városát fogjuk bebarangolni. Dzsaipur Rádzsasztán szövetségi állam fővárosa. A Rózsaszín Város becenevét épületeinek jellegzetes színéről kapta. A félsivatagi környezetű, négymilliós lakosságú metropolisz ma fontos kereskedelmi és kulturális központ. Számos erőd-palota található az államban, melyekről úgy gondolták, hogy a király erejét mutatják. Ezek egyike a sziklás hegyvidékről a tájra tekintő, büszke Amber- Erőd, mely Dzsaipurtól 11 km-re található. Részei többek között a Jag Mandir (Győzelem Csarnoka), és a Sheesh Mahal, azaz Tükörpalota - ebben a teremben mind a négy falon, és a mennyezeten is üveg csillog. Délután a Városi Palota, az egykori uralkodói rezidencia szépségei bűvölnek el minket. A komplexum a rádzspút és a mogul stílus jegyeit ötvözi. A Jantar Mantar obszervatórium a 18. században épült. Fotószünetre megállunk a város jelképének számító Hawa Mahal-nál. Az ötemeletes, rózsaszín homokkő palotában a háremhölgyek rejtve maradhattak, miközben az utca nyüzsgését figyelték. A nap hátralévő részében szabadidő vagy fakultatív programlehetőség: elefántháton utazás az Amber-Erődnél. Visszatérés a hotelbe.

Agra

Reggeli után kijelentkezés a szállodából. Első megállónk az Abhaneri faluban található Chand Baori (lépcsős kút) Rádzsasztán egyik legrégebbi és legnépszerűbb látnivalója. A Nikumbha-dinasztia Chanda királya építtette a Kr.u. 9. században. A világ egyik legnagyobb lépcsőfokát, a Chand Baorit azért építették, hogy összegyűjtse az esővizet a nagy szárazságban és pihenési lehetőséget biztosítson az erős hőség elől. Majd tovább utazunk India szellemvárosába Fatehpur Szíkribe. A vízhiány volt a fő tényező e gyönyörű város elhagyásakor. Látogatásunk során megnézzük a rendkívül jól megőrzött, kecses épületeit, köztük a Jama Masjidot, Salim Chisti sírját, a Panch Mahal palotát és más palotákat, amelyek a Mogul birodalom nagyszerűségéről és pompájáról beszélnek hatalmának csúcsán. Továbbutazás Agra felé, majd bejelentkezés a szállodába. Egy rövid pihenés után meglátogatjuk a Vörös Erődöt, amely félholdként áll a Jamuna folyó partján. A nap hátralévő részében szabadidő vagy fakultatív program lehetőség: Az agrai konyhaművészet nyomában megismerhetjük a gasztronómia titkait, és gyakorlati tapasztalatot is szerezhetünk. Szállás: Agra környékén (Hotel Dazzling vagy hasonló).

Delhi

Reggeli előtt, kora reggel sokunk álma valósul meg, a világ egyik legismertebb és legfenségesebb épületében, a Tadzs Mahalban nyílik alkalmunk gyönyörködni. (Pénteken zárva). A síremlék nevének jelentése „Paloták koronája’’, és egy hallhatatlan szerelem emlékét őrzi: Sáh Dzsahán mogul sahot annyira lesújtotta kedvenc feleségének halála, hogy 1632 és 1653. között egy mauzóleumot építtetett számára. A hajnal a legtökéletesebb időpont az UNESCO-Világörökség egyik gyöngyszemének felkeresésére. Szállás: Delhi környékén (Hotel Africa Avenue GK-1 vagy hasonló).

Hazautazás

A kora hajnali órákban transzfer Delhiben található reptérre. Felejthetetlen élményekkel gazdagodva hazautazás átszállással Budapestre.

További napok programjaiKevesebb program

Fontos információk!

Az útlevélnek még 6 hónapig érvényesnek kell lennie a vízum igénylésekor. Az útlevél legalább két üres oldalt kell, hogy tartalmazzon, ahova a vízum elhelyezhető.
Külföldi állampolgárok az ország területére történő beutazáshoz szükséges vízumot irodánk, kérésre intézi: ennek ára 30.000 Ft/ vízum.
A programváltozás jogát fenntartjuk, a kirándulások sorrendje változhat!
Az út indításához minimális csoportlétszám (minimum 20 fő) szükséges! Igyekszünk a fent említett hotelekben elszállásolni Önöket. Amennyiben külső körülményekből fakadóan változtatás válik szükségessé, hasonló vagy magasabb komfortfokozatú hotelekben biztosítunk elhelyezést.
Három fős foglalás nem lehetséges.
A helyszínen fizetendő borravaló kb. 80 EUR/fő.


 

Hotelek

Hotel Shangrila vagy hasonló

Holiday Inn Express vagy hasonló

Hotel Anila vagy hasonló

Aangan Resort Mandawa vagy hasonló

Jaipur Central vagy hasonló

Hotel Seven Hills Tower vagy hasonló

Igyekszünk a fent említett hotelekben elszállásolni Önöket. Amennyiben külső körülményekből fakadóan változtatás válik szükségessé, hasonló vagy magasabb komfortfokozatú hotelekben biztosítunk elhelyezést.

Járatok

2025. 02. 02. QR200 Budapest (BUD) Doha (DOH) 14:45 - 22:00 Qatar Airways
2025. 02. 03. QR652 Doha (DOH) Katmandu (KTM) 03:25 - 10:30 Qatar Airways
2025. 02. 13. QR579 Delhi (DEL) Doha (DOH) 03:40 - 05:35 Qatar Airways
2025. 02. 13. QR199 Doha (DOH) Budapest (BUD) 09:40 - 13:05 Qatar Airways

Helyszínen foglalható fakultatív programok:
 
Amennyiben az alapárban szereplő kirándulásokon, és a fakultatív programcsomagon kívül szeretne még több programon részt venni, és megismerni a régió ezer arcát, vegyen részt a helyszínen foglalható fakultatív programokon!
 
  • Yeti Air-kora reggeli hegyi repülés (időtartam: 45 perc) kb 299 EUR/fő
Foglalás és fizetés a helyszínen.
Minimum létszám szükséges!
A programok részletes leírását az útleírás fül tartalmazza.
 
Helyszínen fizetendő borravaló (magyar idegenvezetőnek, helyi idegenvezetőnek és sofőrnek): kb. 80 EUR/fő/út.
 
Időjárás: éghajlatát a trópusi monszun alakítja. Három évszakot különböztetünk meg: az esős, meleg évszakot (június-október), a nagyon meleg, szárazabb időszakot (március-október), és a hűvösebb, száraz évszakot (november-február). A világszintű éghajlatváltozás okán a monszun vége érezhető Indiában, így számítani kell kisebb-nagyobb esőzésekre. Kérjük minden utasunkat, hogy ennek megfelelő ruházattal készüljenek.
 
Időeltolódás: nyári időszámításkor az időeltolódás +3 óra 30 perc Budapesthez képest.
 
Pénznem: a hivatalos pénznem az indiai rúpia (INR). A váltópénz a paisa (1 rúpia = 100 paisa). Dollárt tudnak váltani bankokban, pénzváltóknál (az utcai váltókat kerüljük el). A bankkártyás fizetés és pénzfelvétel időnként nehézségekbe ütközhet.
 
Telefonálás és internetezés: ahhoz, hogy külföldön a mobiltelefon-készülékeiket használhassák, aktiválniuk kell a „roaming” szolgáltatást. Erről és a külföldi telefondíjakról a mobilszolgáltatójuk weboldalán kaphatnak tájékoztatást. Magyarország hívószáma Indiából: 0036 + körzetszám + hívószám. India hívószáma Magyarországról: +91 + megadott telefonszám.
 
Ivóvíz: a csapvíz nem ajánlott fogyasztásra, helyette a különböző kiszerelésben vásárolható ásványvizeket ajánljuk (a palackozott vizek esetében győződjünk meg róla, hogy sértetlen-e a csomagolás, a kupak). Fogmosáshoz sem tanácsos csapvizet használni. A jégkockákat is igyekezzünk kerülni, és még a héjas gyümölcsöket is fertőtlenítsük!
 
Alkoholtilalom: az indiai legfelsőbb bíróság 2017.03.31-gyel a következő tilalmat léptette életbe: az országban mindenütt tilos a nemzeti és állami autópályák 500 méteres körzetében az alkohol árusítása, és ez érinti az ezen a területen található hoteleket, bárokat, éttermeket, kocsmákat. Ez mindenre vonatkozik, aminek bármennyi alkoholtartalma is van.
 
Védőoltás: nincs kötelező, az ajánlottak közé tartozik a Hepatitis A és B, tetanusz, meningococcus, illetve a hastífusz elleni vakcina. Hasmenés elleni szert, probiotikumot vigyünk magunkkal, kézfertőtlenítőt, és szúnyogriasztó szert is!
 
Elektromos áram: a hálózati feszültség 230V. A dugasz kerek, 3 pólusú, átalakítót kell magunkkal vinni.
 
Öltözködés: szent helyek felkeresésekor illik eltakarni vállunkat, térdünket, sok helyen a cipőt is le kell venni. A monszunra való tekintettel készüljenek esőkabáttal vagy bármilyen vízlepergetős ruházattal.
 
A programok és a hotelek változtatásának jogát fenntartjuk!
 
A kirándulások sorrendje változhat (időjárás, foglaltság, bármilyen egyéb külső ok miatt).

Prospektus képanyaga: felhívjuk kedves Utasaink figyelmét, hogy a prospektusban megjelentetett képek illusztrációk. A fotók általában az Önök utazása előtt több hónappal készülnek, ezért előfordulhat, hogy a prospektus képei nem az aktuális állapotot tükrözik.

Panaszkezelés: bármilyen jellegű panasz esetén kérjük, jelezzék az idegenvezetőnek, mert kollégánk tudja az esetleges problémákat leghamarabb és leghatékonyabban a helyszínen orvosolni. A helyben nem megoldható problémákról készítsenek jegyzőkönyvet kollégánk segítségével, ez a dokumentum szolgál a hazautazás utáni panaszkezelés alapjául.

Elő- és utószezoni szolgáltatások, árak: előfordul, hogy elő- és utószezonban a szállodák egyes szolgáltatásai nem, vagy csak részlegesen működnek. Ezeket a körülményeket irodánk az árak kalkulálásánál figyelembe vette. Irodánk a szolgáltatások összetételére nincs befolyással.

Légkondicionáló berendezések: a legtöbb hotelben a légkondicionáló központilag irányított (nyáron hűt, hűvösebb időben fűt) és csak részlegesen, bizonyos időpontokban és napszakokban üzemel. A legtöbb esetben a légkondicionáló csak zárt ajtók és ablakok esetén működik, a szobakulcs vagy kártya használatával.

Széfhasználat, elveszett tárgyak: kérjük, vigyázzon értékeire és irataira, ezeket minden esetben helyezze el a szállodai széfben! Sem a szállodák, sem irodánk nem vállal felelősséget az elveszett tárgyakért. A széfek a szállodákban a recepción és egyes szobákban találhatók, alkalmanként térítés ellenében.

Adatvédelem: a foglaláshoz bekért adatokat az adatvédelmi törvény előírásainak megfelelően kezeljük, ezért információt foglalásukkal vagy adataikkal kapcsolatban még közvetlen hozzátartozóiknak sem adhatunk ki.

Kötelezettségek nélkül

Ajánlatkérés

Kérjük, válasszon az elérhető időpontok közül!

Az ajánlatkérése nem jár semmilyen kötelezettséggel. Kollégáink elkészítik személyre szabott árajánlatát 1 napon belül.

Kérdés és foglalás esetén kérjük, hívja a következő számot: 06 1 8 555 800, kollégáink várják hívását!

VÁRJUK HÍVÁSÁT MUNKANAPOKON 9-17 ÓRA KÖZÖTT!

Premio Travel Kft.

 

Adatkezelési tájékoztató

 

 

I. Az adatkezelő személye és elérhetőségei

PremioTravel Holidays Kft. (székhelye: 1063 Budapest Szinyei Merse Pál u. 10.,, telefonszám: 99/310-940, cégjegyzékszám: 01-09-180774, adószáma: 24758415-2-42, utazásszervezői és -közvetítői nyilvántartásba vételi szám: U-001503, e-mail: [email protected], weboldalak: www.premiotravel.hu) a továbbiakban mint Premio Travel az ügyfelek – a Premio Travel utazói – a személyes adatait kezeli.

Az adatkezelési szabályzatban használt meghatározások, fogalmak  ezen szabályzatra kötelezően alkalmazandó definícióit a 2016/679/EU rendelet tartalmazza.

A hivatkozott rendelet a  https://naih.hu/files/CELEX_32016R0679_HU_TXT.pdf

weboldalon olvasható.

 

Az adatkezelési szabályzatban adatkezeléssel kapcsolatban használt néhány kifejezés és fogalom rendelet szerinti magyarázata:

adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza; ha az adatkezelés céljait és eszközeit az uniós vagy a tagállami jog határozza meg, az adatkezelőt vagy az adatkezelő kijelölésére vonatkozó különös szempontokat az uniós vagy a tagállami jog is meghatározhatja;

adatkezelés: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés továbbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés;

adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel;

GDPR: a  2016/679/EU rendelet a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről;

felügyeleti hatóság vagy NAIH: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság.

személyes adat: azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó bármely információ; azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható;

személyes adatok különleges kategóriái: faji vagy etnikai származásra, politikai véleményre, vallási vagy világnézeti meggyőződésre vagy szakszervezeti tagságra utaló személyes adatok, valamint a természetes személyek egyedi azonosítását célzó genetikai és biometrikus adatok, az egészségügyi adatok és a természetes személyek szexuális életére vagy szexuális irányultságára vonatkozó személyes adatok;

ügyfél: a Premio Travel termékei és szolgáltatásai iránt személyesen, a honlapon, telefonon vagy bármely más módon érdeklődők, illetve a Premio Travellel utazási szerződést kötők (utazók). 

 

Az adatkezelés elvei

A PremioTravel minden tőle telhető intézkedést megtesz annak érdekében, hogy az ügyfelek személyes adatait mindenkor

 

II. A Premio Travel az alábbi személyes adatokat gyűjti az ügyfelektől

 

A Premio Travel a szolgáltatásával kapcsolatos megkeresés, érdeklődés, hírlevélre való feliratkozás, utazási szerződés, egyedi ajánlatkéréssel kapcsolatban az alábbi személyes adatokat gyűjti az ügyfelektől:

 

1.) érdeklődés:

(a)   név;

Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat

(b)   e-mail cím (telefonszám);

Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok

(c)   érdeklődés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás);

Az ügyfél érdeklődésének pontosításához, annak megfelelő, személyre szabott megválaszolásához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján.

 

2.) Hírlevélre való feliratkozás

(a)   név;

Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat

(b)   e-mail cím (telefonszám);

Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok

(c)   érdeklődés tárgya (ha alkalmazandó);

A hírlevél / egyéb eDM eszköz tárgyának pontosításához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján.

 

Az 1.) és 2.) esetekben az adatkezelés jogalapja az érdeklődő, illetve a hírlevélre feliratkozó hozzájárulása. Az adatkezelés az érdeklődő, a hírlevélre feliratkozó által megjelölt tartamig, vagy a hozzájárulás visszavonásáig tart.

 

3.) utazási szerződés kötés

(a)   név;

Az ügyfél (utazó) beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat

(b)   e-mail cím (telefonszám);

Az ügyfél (utazó) későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok

(c)   a szerződés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás, gyerekek száma és születési ideje, étkezési igények, releváns egészségügyi adatok);

A szerződés tárgyának meghatározása.

(d)   útlevélszám

A repülőjegy foglaláshoz.

 

Az adatkezelés jogalapja a szerződés teljesítése, illetve az annak kapcsán felmerült esetleges jogviták rendezhetőségének biztosítása. Az adatkezelés időtartama a Ptk. szerint megállapított elévülési idő, amelynek kezdete az utazási szerződés teljesítésének napja.

 

 

 

 

4.) egyedi ajánlatkérés

 

(a)   név;

Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat

(b)   e-mail cím (telefonszám);

Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok

(c)   érdeklődés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás);

Az ügyfél érdeklődésének pontosításához, annak megfelelő, személyre szabott megválaszolásához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján.

 

Az adatkezelés jogalapja az ajánlatkérő hozzájárulása. Az adatkezelés az ajánlatkérő által megjelölt tartamig, vagy a hozzájárulás visszavonásáig tart.

 

Utazási szolgáltatásra vonatkozó szerződés

 

(a)   név;

Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat

(b)   e-mail cím (telefonszám);

Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok

(c)   a szerződés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás, gyerekek száma és születési ideje, étkezési igények, releváns egészségügyi adatok);

A szerződés tárgyának meghatározása.

 

Az adatkezelés jogalapja a szerződés teljesítése, illetve az annak kapcsán felmerült esetleges jogviták rendezhetőségének biztosítása, az utazási szolgáltatás minőségfejlesztése és a személyre szabott ügyfélkiszolgálás célzottab megvalósítása. Az adatkezelés időtartama a Ptk. szerint megállapított általános (jelenleg 5 év), illetve a Számviteli törvényben meghatározott elévülési idő (jelenleg 8 év), amelynek kezdete az utazási szerződés teljesítésének napja.

 

 

Személyes adatok továbbítása az EGT területén belül

 

A Premio Travel az az ügyfelei személyes adatait az alábbi EGT belüli harmadik személyekkel jogosult megosztani:

(a)   a Premio Travel cégcsoportján belül, beleértve a Premio Travel anya- és leányvállalatait;

(b)   a Premio Travel vagy az ügyfelek részére szolgáltatásokat végző szervezetekkel (pl: biztosítást nyújtó társasággal, IT szolgáltatóval, marketing kampányt folytató vállalkozással);

(c)   az utazási szerződés teljesítésében résztvevő közreműködőkkel (hotel, repülőtársaság, stb.);

(d)   felügyeleti hatósággal és más szabályozó hatóságokkal és szervekkel.

 

Nemzetközi adattovábbítás harmadik (nem EGT) országokba

A Premio Travel jogosult az ügyfelek személyes adatait EGT kívüli országba továbbítani, amennyiben

A Premio Travel az utazási szerződés megkötése előtt tájékoztatja az utazót az EGT területén kívülre továbbított személyes adatai  2016/679/EU rendeletnek megfelelő védelméről.

 

 

Tájékoztatás kérése

Az utazó az alábbi kapcsolati pontokon keresztül kérhet tájékoztatást a Premio Travel által kezelt személyes adatairól:

e-mail cím:

telefon:

levélcím:

 

III. Az ügyfél, az utazó jogai

 

Az ügyfél hozzáférési jogai

Az ügyfél hozzáférhet a személyes adataihoz.

 

Az ügyfél írásban kérheti, hogy a Premio Travel tájékoztatást adjon arról, hogy személyes adatait az iroda kezeli-e.

A Premio Travel a tájékoztatást nem tagadhatja meg.

Az ügyfél tájékozódás joga kizárólag a rá vonatkozó személyes adatokra terjed ki.

Az ügyfél tájékozódási joga nem vonatkozik:

 

A Premio Travel a kérelmező ügyfél kérésére hozzáférést és másolatot biztosít a személyes adataihoz. Ha az ügyfél további/ismételt másolatot kér a személyes adatairól, a Premio Travel 1.000 Ft/adat, vagy tájékoztatás  díjat számol fel, amelyet az ügyfél a tájékoztatás átadása/megküldése előtt köteles megfizetni a Premio Travel számlája alapján.

 

A helyesbítéshez való jog

Az ügyfél bármikor kérheti személyes adatainak helyesbítését.

A helyesbítési jog kizárólag az ügyfélre vonatkozó személyes adatokra terjed ki.

Nem terjed ki

 

A Premio Travel az ügyfél írásban benyújtott kérésének megfelelően javítja, kiegészíti vagy módosítja az ügyfél személyes adatát, és erről írásban tájékoztatja az ügyfelet.

A Premio Travel a helyesbítésről nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.

 

A törléshez való jog

Az ügyfél kérheti személyes adatainak törlését.

A Premio Travel indokolatlan késedelem nélkül köteles törölni az ügyfél személyes adatait,amennyiben

azokat a Premio Travel kezeli és

 

A Premio Travel az ügyfél személyes adatainak törléséről tájékoztatja az ilyen személyes adatok címzettjeit.

A Premio Travel a helyesbítésről nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, illetve a címzetteket, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.

 

Az adatkezelés korlátozásához való jog

Az ügyfél kérheti a személyes adatai kezelésének korlátozását.

Az adatkezelés korlátozásának joga kizárólag az ügyfél személyes adataira vonatkozik.

 

A Premio Travel korlátozhatja az ügyfél személyes adatainak kezelését mindaddig, amíg ellenőrzi az ügyfél személyes adatainak helyességét, valódiságát amennyiben az ügyfél vitatja az adott adat(ok) pontosságát.

A Premio Travel korlátozza az ügyfél személyes adatainak kezelését, ha az ügyfél olyan adatok kezelésének korlátozását kéri, amelyek kezelése jogellenes, és az ügyfél ellenzi az ilyen adatok törlését.

A Premio Travel az ügyfél kérésére korlátozza személyes adatainak kezelését, amennyiben

 

A Premio Travel korlátozza az ügyfél személyes adatainak kezelését, ha

 

A Premio Travel az ügyfél személyes adatainak korlátozásáról tájékoztatja az ilyen személyes adatok címzettjeit.

A Premio Travel a korlátozásról nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, illetve a címzetteket, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.

 

A személyes adatok kezelésének korlátozása esetén a Premio Travel

 

A Premio Travel az ügyfél személyes adatait közvetlen üzletszerzésre nem használhatja fel.

 

Az adathordozhatósághoz való jog

Az ügyfél jogosult arra, hogy az általa a Premio Travel adatkezelésébe átadott  személyes adatait írásban, kinyomtatott vagy más, olvasható formátumban megkapja.

Az ügyfél jogosult, hogy ezen személyes adatait másik adatkezelőnek átadja vagy továbbítsa/továbbítassa.

Az ügyfél adathordozhatósághoz való joga kizárólag a rá vonatkozó személyes adatokra terjed ki.

 

Panasz benyújtásához való jog

Amennyiben az ügyfél úgy véli, hogy személyes adatainak kezelésével kapcsolatban jogait megsértették, úgy az ügyfél vegye fel a kapcsolatot a Premio Travel megnevezett kapcsolattartójával.

Az ügyfél a Premio Travel adatkezelésével kapcsolatos panaszait közvetlenül bejelentheti a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.; telefon: +36 1 391 1400; fax: +36 1 391 1410; e-mail: [email protected]; weboldal: www.naih.hu), illetve eljárást indíthat a lakóhelye szerint illetékes bíróság előtt.

Adattovábbítási nyilatkozat
Tudomásul veszem, hogy a Premio Travel Holidays Kft. (1063 Budapest Szinyei Merse Pál u. 10.,) adatkezelő által a https://premiotravel.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi:
név, email cím, telefonszám, számlázási adatok, szállítási adatok, megrendelés azonosító.
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a
SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff