India
Vegyen részt egy kulturális utazáson, abban az országban, ami rengeteg UNESCO Világörökségi értékkel bír és szerezzen felejthetetlen élményeket a lenyűgöző építészeti szépségével a hit, a vallás, a kultúra és a hagyomány szimbólumának városaiban.
Repülés Budapestről, átszállással Katmanduba.
Transzfer a szálláshelyre Nagarkotba. Szállás: Nagarkot környékén.
A kora reggeli órákban egy csodálatos napfelkeltén vehetnek részt, időjárástól függően. Reggeli után Kathmandu felé vesszük az irányt. Út közben megállunk Bhaktapur városában, ami a harmadik legnagyobb város a Kathmandu völgyében, valamint az UNESCO Világörökség listájára is felkerült a gazdag kulturális értékei miatt. Kitérőt teszünk annak érdekében, hogy megtekintsük a viktoriánus stílusú Bhaktapur Durbar teret. Délutáni órákban utazás Katmanduba a szálláshelyre. Szállás: Katmandu környékén.
Fakultatív program lehetőség: Kora reggeli hegyi repülés: A Yeti Arilines keretei között lehetőségük lesz egy 45 perces utazáson részt venni, ahol felejthetetlen kilátás nyílik a Mount Everestre. Reggeli órákban a történelem egyik legfontosabb helyszínét látogatjuk meg Patant a Kézművesek városát. A buddhista város a képzőművészet és a kézművesek közkedvelt helye és ennek köszönhetően itt található a legszebb városi utcakép is a Patan Durbar tér UNESCO Világörökség egyik attrakciója, amit a túránk során érinteni fogunk. Délutáni órákban visszatérés a szállodába.
A mai napon városnézésre kalauzoljuk el Önöket Katmandu óvárosi részére, ahol számos komplex szobor és templom található. Túránk során felfedezzük a Hanuman kaput és a Pashupatinath templomot, amely lenyűgöző építészeti szépségével a hit, a vallás, a kultúra és a hagyomány szimbóluma. A világ minden tájáról zarándokok ezrei érkeznek, hogy tiszteletüket leróják e templom előtt, amelyet „Az élőlények templomának” is neveznek. Megcsodálhatjuk a Bouddhanath sztupát, ami a legnagyobb műemlék a világon a 100 méteres magasságával. A sztupa körül lehetőségünk lesz felfedezni 6 kisebb monostort is, valamint különböző kávézókat, éttermeket, illetve tibeti szőnyegeket vagy Newarit vásárolhatunk. Amennyiben időnk engedi részt veszünk az Aarti rendezvényen. Visszatérés a szálláshelyre.
Kijelentkezés a szállodából, majd transzfer a reptérre. Repülés Delhibe. Transzfer a hotelbe. Egy rövid pihenés után egy városnéző programra hívjuk meg Önöket Ó-Delhibe. Gandhi-emlékművénél a Raj Ghatnál rójuk le tiszteletünket, majd tovább sétálunk a híres Vörös Erődhöz, amelyet csak kívülről tekintünk meg. A Chandni Chowk bevásárlóövezet gyökerei 1648-ra nyúlnak vissza, ahol elképeszt majd minket az áruk széles tárháza, a gyümölcsöktől, fűszerektől az antik tárgyakig és modern termékekig. A Jama Masjid, India egyik legnagyobb mecsete, amit szintén érinteni fogunk. A nap hátralévő részében szabadidő vagy fakultatív program lehetőség: kihagyhatatlan élményt ígér a riksázás Chandni Chowk utcáin. Közelről tapasztalhatjuk meg az igazi indiai életérzést: a riksások között siető gyalogosok, kézzel hajtott szekerek nyújtotta ezerszínű, élénk, hihetetlen kavalkádot. Visszatérés a szálláshelyre. Szállás: Delhi környékén (Hotel Africa Avenue GK-1 vagy hasonló).
Kijelentkezés a szállodából, majd Mandawa felé vesszük irányunkat (kb. 265 km/ 6,5 óra). Bejelentkezés a szállodába, majd délután városnézés következik. Mandawa alapítása a 18. század közepére tehető, és nevezetes háveli épületeiról, azaz udvaros villáiról, melyek történelmi jelentőségűek. A legismertebbek közé tartozik a Binsidhar Chokhani, Newatia, és Gulab Rai Ladia Haveli. Binsidhar Newatia Haveli érdekes festményekkel is büszkélkedhet. Gulab Rai Ladia Haveliben erotikus alkotások lelhetőek fel (legtöbbjük el van takarva). A nap hátralévő részében szabadidő vagy fakultatív program lehetőség: Jeep Safari. Szállás: Mandawa környékén (Aangan Resort vagy hasonló).
Kijelentkezés a szállodából, majd India legnagyobb városa felé indulunk el (kb. 194 km/5,5 óra), Dzsaipur felé, amit Rózsaszín Városnak is szoktak nevezni. Bejelentkezés a szállodába. A nap hátralévő részében szabadidő vagy Főzőbemutató vacsorával nemesi családi házban (vacsoracsomag). Szállás: Dzsaipur környékén (Jaipur Central vagy hasonló).
Bőséges reggeli után Dzsaipur városát fogjuk bebarangolni. Dzsaipur Rádzsasztán szövetségi állam fővárosa. A Rózsaszín Város becenevét épületeinek jellegzetes színéről kapta. A félsivatagi környezetű, négymilliós lakosságú metropolisz ma fontos kereskedelmi és kulturális központ. Számos erőd-palota található az államban, melyekről úgy gondolták, hogy a király erejét mutatják. Ezek egyike a sziklás hegyvidékről a tájra tekintő, büszke Amber- Erőd, mely Dzsaipurtól 11 km-re található. Részei többek között a Jag Mandir (Győzelem Csarnoka), és a Sheesh Mahal, azaz Tükörpalota - ebben a teremben mind a négy falon, és a mennyezeten is üveg csillog. Délután a Városi Palota, az egykori uralkodói rezidencia szépségei bűvölnek el minket. A komplexum a rádzspút és a mogul stílus jegyeit ötvözi. A Jantar Mantar obszervatórium a 18. században épült. Fotószünetre megállunk a város jelképének számító Hawa Mahal-nál. Az ötemeletes, rózsaszín homokkő palotában a háremhölgyek rejtve maradhattak, miközben az utca nyüzsgését figyelték. A nap hátralévő részében szabadidő vagy fakultatív programlehetőség: elefántháton utazás az Amber-Erődnél. Visszatérés a hotelbe.
Reggeli után kijelentkezés a szállodából. Első megállónk az Abhaneri faluban található Chand Baori (lépcsős kút) Rádzsasztán egyik legrégebbi és legnépszerűbb látnivalója. A Nikumbha-dinasztia Chanda királya építtette a Kr.u. 9. században. A világ egyik legnagyobb lépcsőfokát, a Chand Baorit azért építették, hogy összegyűjtse az esővizet a nagy szárazságban és pihenési lehetőséget biztosítson az erős hőség elől. Majd tovább utazunk India szellemvárosába Fatehpur Szíkribe. A vízhiány volt a fő tényező e gyönyörű város elhagyásakor. Látogatásunk során megnézzük a rendkívül jól megőrzött, kecses épületeit, köztük a Jama Masjidot, Salim Chisti sírját, a Panch Mahal palotát és más palotákat, amelyek a Mogul birodalom nagyszerűségéről és pompájáról beszélnek hatalmának csúcsán. Továbbutazás Agra felé, majd bejelentkezés a szállodába. Egy rövid pihenés után meglátogatjuk a Vörös Erődöt, amely félholdként áll a Jamuna folyó partján. A nap hátralévő részében szabadidő vagy fakultatív program lehetőség: Az agrai konyhaművészet nyomában megismerhetjük a gasztronómia titkait, és gyakorlati tapasztalatot is szerezhetünk. Szállás: Agra környékén (Hotel Dazzling vagy hasonló).
Reggeli előtt, kora reggel sokunk álma valósul meg, a világ egyik legismertebb és legfenségesebb épületében, a Tadzs Mahalban nyílik alkalmunk gyönyörködni. (Pénteken zárva). A síremlék nevének jelentése „Paloták koronája’’, és egy hallhatatlan szerelem emlékét őrzi: Sáh Dzsahán mogul sahot annyira lesújtotta kedvenc feleségének halála, hogy 1632 és 1653. között egy mauzóleumot építtetett számára. A hajnal a legtökéletesebb időpont az UNESCO-Világörökség egyik gyöngyszemének felkeresésére. Szállás: Delhi környékén (Hotel Africa Avenue GK-1 vagy hasonló).
A kora hajnali órákban transzfer Delhiben található reptérre. Felejthetetlen élményekkel gazdagodva hazautazás átszállással Budapestre.
2025. 02. 02. | QR200 | Budapest (BUD) | Doha (DOH) | 14:45 - 22:00 | Qatar Airways |
2025. 02. 03. | QR652 | Doha (DOH) | Katmandu (KTM) | 03:25 - 10:30 | Qatar Airways |
2025. 02. 13. | QR579 | Delhi (DEL) | Doha (DOH) | 03:40 - 05:35 | Qatar Airways |
2025. 02. 13. | QR199 | Doha (DOH) | Budapest (BUD) | 09:40 - 13:05 | Qatar Airways |
Adatkezelési tájékoztató
I. Az adatkezelő személye és elérhetőségei
PremioTravel Holidays Kft. (székhelye: 1063 Budapest Szinyei Merse Pál u. 10.,, telefonszám: 99/310-940, cégjegyzékszám: 01-09-180774, adószáma: 24758415-2-42, utazásszervezői és -közvetítői nyilvántartásba vételi szám: U-001503, e-mail: [email protected], weboldalak: www.premiotravel.hu) a továbbiakban mint Premio Travel az ügyfelek – a Premio Travel utazói – a személyes adatait kezeli.
Az adatkezelési szabályzatban használt meghatározások, fogalmak ezen szabályzatra kötelezően alkalmazandó definícióit a 2016/679/EU rendelet tartalmazza.
A hivatkozott rendelet a https://naih.hu/files/CELEX_32016R0679_HU_TXT.pdf
weboldalon olvasható.
Az adatkezelési szabályzatban adatkezeléssel kapcsolatban használt néhány kifejezés és fogalom rendelet szerinti magyarázata:
adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza; ha az adatkezelés céljait és eszközeit az uniós vagy a tagállami jog határozza meg, az adatkezelőt vagy az adatkezelő kijelölésére vonatkozó különös szempontokat az uniós vagy a tagállami jog is meghatározhatja;
adatkezelés: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés továbbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés;
adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel;
GDPR: a 2016/679/EU rendelet a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről;
felügyeleti hatóság vagy NAIH: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság.
személyes adat: azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó bármely információ; azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható;
személyes adatok különleges kategóriái: faji vagy etnikai származásra, politikai véleményre, vallási vagy világnézeti meggyőződésre vagy szakszervezeti tagságra utaló személyes adatok, valamint a természetes személyek egyedi azonosítását célzó genetikai és biometrikus adatok, az egészségügyi adatok és a természetes személyek szexuális életére vagy szexuális irányultságára vonatkozó személyes adatok;
ügyfél: a Premio Travel termékei és szolgáltatásai iránt személyesen, a honlapon, telefonon vagy bármely más módon érdeklődők, illetve a Premio Travellel utazási szerződést kötők (utazók).
Az adatkezelés elvei
A PremioTravel minden tőle telhető intézkedést megtesz annak érdekében, hogy az ügyfelek személyes adatait mindenkor
II. A Premio Travel az alábbi személyes adatokat gyűjti az ügyfelektől
A Premio Travel a szolgáltatásával kapcsolatos megkeresés, érdeklődés, hírlevélre való feliratkozás, utazási szerződés, egyedi ajánlatkéréssel kapcsolatban az alábbi személyes adatokat gyűjti az ügyfelektől:
1.) érdeklődés:
(a) név; |
Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat |
(b) e-mail cím (telefonszám); |
Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok |
(c) érdeklődés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás); |
Az ügyfél érdeklődésének pontosításához, annak megfelelő, személyre szabott megválaszolásához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján. |
2.) Hírlevélre való feliratkozás
(a) név; |
Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat |
(b) e-mail cím (telefonszám); |
Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok |
(c) érdeklődés tárgya (ha alkalmazandó); |
A hírlevél / egyéb eDM eszköz tárgyának pontosításához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján. |
Az 1.) és 2.) esetekben az adatkezelés jogalapja az érdeklődő, illetve a hírlevélre feliratkozó hozzájárulása. Az adatkezelés az érdeklődő, a hírlevélre feliratkozó által megjelölt tartamig, vagy a hozzájárulás visszavonásáig tart.
3.) utazási szerződés kötés
(a) név; |
Az ügyfél (utazó) beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat |
(b) e-mail cím (telefonszám); |
Az ügyfél (utazó) későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok |
(c) a szerződés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás, gyerekek száma és születési ideje, étkezési igények, releváns egészségügyi adatok); |
A szerződés tárgyának meghatározása. |
(d) útlevélszám |
A repülőjegy foglaláshoz. |
Az adatkezelés jogalapja a szerződés teljesítése, illetve az annak kapcsán felmerült esetleges jogviták rendezhetőségének biztosítása. Az adatkezelés időtartama a Ptk. szerint megállapított elévülési idő, amelynek kezdete az utazási szerződés teljesítésének napja.
4.) egyedi ajánlatkérés
(a) név; |
Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat |
(b) e-mail cím (telefonszám); |
Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok |
(c) érdeklődés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás); |
Az ügyfél érdeklődésének pontosításához, annak megfelelő, személyre szabott megválaszolásához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján. |
Az adatkezelés jogalapja az ajánlatkérő hozzájárulása. Az adatkezelés az ajánlatkérő által megjelölt tartamig, vagy a hozzájárulás visszavonásáig tart.
Utazási szolgáltatásra vonatkozó szerződés
(a) név; |
Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat |
(b) e-mail cím (telefonszám); |
Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok |
(c) a szerződés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás, gyerekek száma és születési ideje, étkezési igények, releváns egészségügyi adatok); |
A szerződés tárgyának meghatározása. |
Az adatkezelés jogalapja a szerződés teljesítése, illetve az annak kapcsán felmerült esetleges jogviták rendezhetőségének biztosítása, az utazási szolgáltatás minőségfejlesztése és a személyre szabott ügyfélkiszolgálás célzottab megvalósítása. Az adatkezelés időtartama a Ptk. szerint megállapított általános (jelenleg 5 év), illetve a Számviteli törvényben meghatározott elévülési idő (jelenleg 8 év), amelynek kezdete az utazási szerződés teljesítésének napja.
Személyes adatok továbbítása az EGT területén belül
A Premio Travel az az ügyfelei személyes adatait az alábbi EGT belüli harmadik személyekkel jogosult megosztani:
(a) a Premio Travel cégcsoportján belül, beleértve a Premio Travel anya- és leányvállalatait;
(b) a Premio Travel vagy az ügyfelek részére szolgáltatásokat végző szervezetekkel (pl: biztosítást nyújtó társasággal, IT szolgáltatóval, marketing kampányt folytató vállalkozással);
(c) az utazási szerződés teljesítésében résztvevő közreműködőkkel (hotel, repülőtársaság, stb.);
(d) felügyeleti hatósággal és más szabályozó hatóságokkal és szervekkel.
Nemzetközi adattovábbítás harmadik (nem EGT) országokba
A Premio Travel jogosult az ügyfelek személyes adatait EGT kívüli országba továbbítani, amennyiben
A Premio Travel az utazási szerződés megkötése előtt tájékoztatja az utazót az EGT területén kívülre továbbított személyes adatai 2016/679/EU rendeletnek megfelelő védelméről.
Tájékoztatás kérése
Az utazó az alábbi kapcsolati pontokon keresztül kérhet tájékoztatást a Premio Travel által kezelt személyes adatairól:
e-mail cím:
telefon:
levélcím:
III. Az ügyfél, az utazó jogai
Az ügyfél hozzáférési jogai
Az ügyfél hozzáférhet a személyes adataihoz.
Az ügyfél írásban kérheti, hogy a Premio Travel tájékoztatást adjon arról, hogy személyes adatait az iroda kezeli-e.
A Premio Travel a tájékoztatást nem tagadhatja meg.
Az ügyfél tájékozódás joga kizárólag a rá vonatkozó személyes adatokra terjed ki.
Az ügyfél tájékozódási joga nem vonatkozik:
A Premio Travel a kérelmező ügyfél kérésére hozzáférést és másolatot biztosít a személyes adataihoz. Ha az ügyfél további/ismételt másolatot kér a személyes adatairól, a Premio Travel 1.000 Ft/adat, vagy tájékoztatás díjat számol fel, amelyet az ügyfél a tájékoztatás átadása/megküldése előtt köteles megfizetni a Premio Travel számlája alapján.
A helyesbítéshez való jog
Az ügyfél bármikor kérheti személyes adatainak helyesbítését.
A helyesbítési jog kizárólag az ügyfélre vonatkozó személyes adatokra terjed ki.
Nem terjed ki
A Premio Travel az ügyfél írásban benyújtott kérésének megfelelően javítja, kiegészíti vagy módosítja az ügyfél személyes adatát, és erről írásban tájékoztatja az ügyfelet.
A Premio Travel a helyesbítésről nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.
A törléshez való jog
Az ügyfél kérheti személyes adatainak törlését.
A Premio Travel indokolatlan késedelem nélkül köteles törölni az ügyfél személyes adatait,amennyiben
azokat a Premio Travel kezeli és
A Premio Travel az ügyfél személyes adatainak törléséről tájékoztatja az ilyen személyes adatok címzettjeit.
A Premio Travel a helyesbítésről nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, illetve a címzetteket, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.
Az adatkezelés korlátozásához való jog
Az ügyfél kérheti a személyes adatai kezelésének korlátozását.
Az adatkezelés korlátozásának joga kizárólag az ügyfél személyes adataira vonatkozik.
A Premio Travel korlátozhatja az ügyfél személyes adatainak kezelését mindaddig, amíg ellenőrzi az ügyfél személyes adatainak helyességét, valódiságát amennyiben az ügyfél vitatja az adott adat(ok) pontosságát.
A Premio Travel korlátozza az ügyfél személyes adatainak kezelését, ha az ügyfél olyan adatok kezelésének korlátozását kéri, amelyek kezelése jogellenes, és az ügyfél ellenzi az ilyen adatok törlését.
A Premio Travel az ügyfél kérésére korlátozza személyes adatainak kezelését, amennyiben
A Premio Travel korlátozza az ügyfél személyes adatainak kezelését, ha
A Premio Travel az ügyfél személyes adatainak korlátozásáról tájékoztatja az ilyen személyes adatok címzettjeit.
A Premio Travel a korlátozásról nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, illetve a címzetteket, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.
A személyes adatok kezelésének korlátozása esetén a Premio Travel
A Premio Travel az ügyfél személyes adatait közvetlen üzletszerzésre nem használhatja fel.
Az adathordozhatósághoz való jog
Az ügyfél jogosult arra, hogy az általa a Premio Travel adatkezelésébe átadott személyes adatait írásban, kinyomtatott vagy más, olvasható formátumban megkapja.
Az ügyfél jogosult, hogy ezen személyes adatait másik adatkezelőnek átadja vagy továbbítsa/továbbítassa.
Az ügyfél adathordozhatósághoz való joga kizárólag a rá vonatkozó személyes adatokra terjed ki.
Panasz benyújtásához való jog
Amennyiben az ügyfél úgy véli, hogy személyes adatainak kezelésével kapcsolatban jogait megsértették, úgy az ügyfél vegye fel a kapcsolatot a Premio Travel megnevezett kapcsolattartójával.
Az ügyfél a Premio Travel adatkezelésével kapcsolatos panaszait közvetlenül bejelentheti a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.; telefon: +36 1 391 1400; fax: +36 1 391 1410; e-mail: [email protected]; weboldal: www.naih.hu), illetve eljárást indíthat a lakóhelye szerint illetékes bíróság előtt.