Thaiföld
Tartson velünk a Távol-Kelet egyik legmesésebb helyére, a Mosoly Országába, Thaiföldre! A titokzatos, időtlen szentélyek, a nyüzsgő városok, az úszópiac egy teljesen más világba engednek bepillantást. Hua Hintől Kanchanaburin és Ayutthaya-n át Bangkok felé tartva az egykori Sziám ezernyi arcát fedezzük fel. A teljes feltöltődést garantáló, gondtalan kikapcsolódás pillanatait Koh Changon élhetjük át programunk tengerparti nyaralás-része során.
Repülés Budapestről Thaiföldre átszállással.
Érkezés Bangkokba. Idegenvezetőnk üdvözli Önt. Transzfer a hotelbe. Szabadidő. Szállás: Amari Hua Hin hotel vagy hasonló.
Töltse kedvére az időt, vagy tartson velünk fakultatív programra!A félnapos program során Hua Hinben a helyi piacra vezet utunk, ahol az érzékeink belekápráznak majd az ezernyi színbe és illatba: gyümölcsök, zöldségek, halak, húsok kaphatóak helyieknek szóló árakon. Itt megtapasztalhatjuk az itteni élet nyüzsgését. Felkeressük a vasútállomást, mely Thaiföld legrégebbi pályaudvara. Egyedülálló részlet itt a Királyi Váróterem, ahol a királyt és udvartartását fogadták, mikor ide érkezett. Ebéd egy helyi étteremben. A Maruekhathaiyawan Palotát a Szerelem és Remény Palotájaként is ismerik. VI. Rama építette arany tikfából, 1923-ban nyári rezidenciaként. A Khao Takiab, azaz Majom-hegyről tiszta időben csodás kilátás nyílik Hua Hin tengerpartjára, és Cha Am-ra. Majmok nagy számban szoktak itt nyüzsögni. Visszatérés a hotelbe.
Kijelentkezés a hotelből. Kanchanaburi felé tartunk (kb. 3, 5 óra). Útközben megállunk a Damnoen Saduak úszópiacnál. Igazi thaiföldi hangulatot tükröz a kereskedés ezen módja: az árusok kis csónakjairól árulják a színpompás zöldségeket, gyümölcsöket. Mi magunk is csónakba szállunk, elénk tárulnak a tradícionális thai házak a csatorna mentén. Kanchanaburi felé folytatjuk utunkat. Meglátogatjuk a Jeath Háborús Múzeumot és a katonai temetőt, melyek az 1942 és 1945 közötti vészterhes éveket idézik fel: több ezer hadifogoly építette véres verejtékkel a japán megszállás alatt a „Halál Vasútját”, mely Thaiföldet és Mianmart kötötte össze. Képek és illusztrációk keltenek borzongást a látogatókban, a fogvatartottak kemény mindennapjainak ábrázolásával. Szállás: Felix River Kwai Resort vagy hasonló.
Kijelentkezés a hotelből. Felkeressük a híres hidat, mely a Kwai folyón ível át, és számos film és könyv ihletőjéül szolgált. A fekete vasszerkezetet a japán hadsereg szállította ide Jáváról, és a foglyokkal állíttatták fel, és a Halál Vasútjaként híresült el. Egy rövidke utazás erejéig mi is felszállunk a járműre. Utazás Ayutthaya-ba (kb. 230 km), transzfer a hotelbe. Szállás: Classic Kameo Hotel vagy hasonló.
Kijelentkezés a hotelből. Ayutthaya lenyűgöző szentélyeivel ismerkedünk: Felkeressük a Wat Mongkol Borpith-t óriási bronz Buddhájával, a Wat Phra Srisanpetch-t, melyet a város legnagyobb szentélyeként tartanak számon, és számos ayutthaya-i király palotájaként funkcionált, illetve a Wat Yai Chai Mongkol-t, melynek nagy sztúpáját messziről is látni. Utazás a fővárosba, Bangkokba (kb. 2 óra). Itt csodálatosan keveredik a régi és az új: a modern toronyházak és luxus bevásárlóközpont mellett titokzatos, múltról mesélő templomok bújnak meg, és utcai kifőzdékben készülő hagyományos ételek ínycsiklandó illatát viszi a szél. Szabadidő vagy fakultatív program: hajókázás a megejtően szép Chao Praya folyón, a Thonburi csatornáknál. A hosszúfarkú csónakkal utazva képet kaphatunk arról, hogy ez a vízi közlekedési útvonal milyen fontos szerepet tölt be még mindig Bangkok életében. A város szimbólumának számító Wat Arun – Hajnal Szentély impozáns látványt nyújt. Szállás: Novotel Bangkok Silom Road Hotel vagy hasonló.
Szabadidő vagy fakultatív program (félnapos): megcsodálhatjuk a 3 jelentős szentélyt: Wat Traimit – a világhírű Arany Buddha templom (mely grandiózus jellemzőkkel büszkélkedhet: 3 méter magas, 5,5 tonna súlyú, és alapanyagának értéke 40 millió dollár), királyság legrégebbi temploma, a Wat Pho, azaz Fekvő Buddha, és a What Phra Kaew, a Smaragd Buddha templom, melyet egyetlen jádekőből faragtak. A Királyi Palota Bangkok szívében magasodó festői épületkomplexum, a sziámi és később a thai királyok hivatalos rezidenciája 1782 óta. A jelenlegi király, IX. Rama nem itt él, ám a Palota továbbra is hivatalos, állami és királyi események helyszíneként szolgál. Helyszínen foglalható fakultatív: hajós vacsora a Chao Praya folyón (transzferrel). Életre szóló élményt ígér a kb. kétórás program: a régi világ kifinomult eleganciáját, nyugodt luxusát tapasztalhatjuk meg a Királyok folyóján ringva, igazi thai fogásokat kóstolva, miközben felsejlenek előttünk Bangkok esti fényei, a kivilágított Királyi Palota, a Hajnal Szentély, és számos egyéb nevezetesség. Visszatérés a hotelbe.
Kijelentkezés a hotelből, utazás a tengerparti hosszabbítás helyszínére, Koh Changba. Szállás: Awa Resort Koh Chang vagy hasonló.
Élvezze az édes semmittevés pillanatait az igazi paradicsomban, Koh Chang szigetén (Bangkoktól kb 6 óra). Az elképesztően gyönyörű, az alakja miatt Elefánt-szigetnek is nevezett romantikus, idilli nyaralóhelyen zöldellő dombok, buja esőerdők, vízesések nyűgözik le a látogatót. Számos része még romlatlan szépségében ragyog, a turistaáradattól eddig megkímélten. Poszterekre, képeslapokra kívánkozó tengerpartjai a gondtalan kikapcsolódás ígéretét rejtik.
Kijelentkezés a hotelből, utazás Bangkokba, a reptérre a repülőgép indulásától függően, várhatóan az esti órákban. Hazautazás átszállással.
Életre szóló élménnyel gazdagodva, feltöltődve érkezünk haza.
Adatkezelési tájékoztató
I. Az adatkezelő személye és elérhetőségei
PremioTravel Holidays Kft. (székhelye: 1063 Budapest Szinyei Merse Pál u. 10.,, telefonszám: 99/310-940, cégjegyzékszám: 01-09-180774, adószáma: 24758415-2-42, utazásszervezői és -közvetítői nyilvántartásba vételi szám: U-001503, e-mail: [email protected], weboldalak: www.premiotravel.hu) a továbbiakban mint Premio Travel az ügyfelek – a Premio Travel utazói – a személyes adatait kezeli.
Az adatkezelési szabályzatban használt meghatározások, fogalmak ezen szabályzatra kötelezően alkalmazandó definícióit a 2016/679/EU rendelet tartalmazza.
A hivatkozott rendelet a https://naih.hu/files/CELEX_32016R0679_HU_TXT.pdf
weboldalon olvasható.
Az adatkezelési szabályzatban adatkezeléssel kapcsolatban használt néhány kifejezés és fogalom rendelet szerinti magyarázata:
adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza; ha az adatkezelés céljait és eszközeit az uniós vagy a tagállami jog határozza meg, az adatkezelőt vagy az adatkezelő kijelölésére vonatkozó különös szempontokat az uniós vagy a tagállami jog is meghatározhatja;
adatkezelés: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés továbbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés;
adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel;
GDPR: a 2016/679/EU rendelet a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről;
felügyeleti hatóság vagy NAIH: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság.
személyes adat: azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó bármely információ; azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható;
személyes adatok különleges kategóriái: faji vagy etnikai származásra, politikai véleményre, vallási vagy világnézeti meggyőződésre vagy szakszervezeti tagságra utaló személyes adatok, valamint a természetes személyek egyedi azonosítását célzó genetikai és biometrikus adatok, az egészségügyi adatok és a természetes személyek szexuális életére vagy szexuális irányultságára vonatkozó személyes adatok;
ügyfél: a Premio Travel termékei és szolgáltatásai iránt személyesen, a honlapon, telefonon vagy bármely más módon érdeklődők, illetve a Premio Travellel utazási szerződést kötők (utazók).
Az adatkezelés elvei
A PremioTravel minden tőle telhető intézkedést megtesz annak érdekében, hogy az ügyfelek személyes adatait mindenkor
II. A Premio Travel az alábbi személyes adatokat gyűjti az ügyfelektől
A Premio Travel a szolgáltatásával kapcsolatos megkeresés, érdeklődés, hírlevélre való feliratkozás, utazási szerződés, egyedi ajánlatkéréssel kapcsolatban az alábbi személyes adatokat gyűjti az ügyfelektől:
1.) érdeklődés:
(a) név; |
Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat |
(b) e-mail cím (telefonszám); |
Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok |
(c) érdeklődés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás); |
Az ügyfél érdeklődésének pontosításához, annak megfelelő, személyre szabott megválaszolásához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján. |
2.) Hírlevélre való feliratkozás
(a) név; |
Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat |
(b) e-mail cím (telefonszám); |
Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok |
(c) érdeklődés tárgya (ha alkalmazandó); |
A hírlevél / egyéb eDM eszköz tárgyának pontosításához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján. |
Az 1.) és 2.) esetekben az adatkezelés jogalapja az érdeklődő, illetve a hírlevélre feliratkozó hozzájárulása. Az adatkezelés az érdeklődő, a hírlevélre feliratkozó által megjelölt tartamig, vagy a hozzájárulás visszavonásáig tart.
3.) utazási szerződés kötés
(a) név; |
Az ügyfél (utazó) beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat |
(b) e-mail cím (telefonszám); |
Az ügyfél (utazó) későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok |
(c) a szerződés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás, gyerekek száma és születési ideje, étkezési igények, releváns egészségügyi adatok); |
A szerződés tárgyának meghatározása. |
(d) útlevélszám |
A repülőjegy foglaláshoz. |
Az adatkezelés jogalapja a szerződés teljesítése, illetve az annak kapcsán felmerült esetleges jogviták rendezhetőségének biztosítása. Az adatkezelés időtartama a Ptk. szerint megállapított elévülési idő, amelynek kezdete az utazási szerződés teljesítésének napja.
4.) egyedi ajánlatkérés
(a) név; |
Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat |
(b) e-mail cím (telefonszám); |
Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok |
(c) érdeklődés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás); |
Az ügyfél érdeklődésének pontosításához, annak megfelelő, személyre szabott megválaszolásához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján. |
Az adatkezelés jogalapja az ajánlatkérő hozzájárulása. Az adatkezelés az ajánlatkérő által megjelölt tartamig, vagy a hozzájárulás visszavonásáig tart.
Utazási szolgáltatásra vonatkozó szerződés
(a) név; |
Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat |
(b) e-mail cím (telefonszám); |
Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok |
(c) a szerződés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás, gyerekek száma és születési ideje, étkezési igények, releváns egészségügyi adatok); |
A szerződés tárgyának meghatározása. |
Az adatkezelés jogalapja a szerződés teljesítése, illetve az annak kapcsán felmerült esetleges jogviták rendezhetőségének biztosítása, az utazási szolgáltatás minőségfejlesztése és a személyre szabott ügyfélkiszolgálás célzottab megvalósítása. Az adatkezelés időtartama a Ptk. szerint megállapított általános (jelenleg 5 év), illetve a Számviteli törvényben meghatározott elévülési idő (jelenleg 8 év), amelynek kezdete az utazási szerződés teljesítésének napja.
Személyes adatok továbbítása az EGT területén belül
A Premio Travel az az ügyfelei személyes adatait az alábbi EGT belüli harmadik személyekkel jogosult megosztani:
(a) a Premio Travel cégcsoportján belül, beleértve a Premio Travel anya- és leányvállalatait;
(b) a Premio Travel vagy az ügyfelek részére szolgáltatásokat végző szervezetekkel (pl: biztosítást nyújtó társasággal, IT szolgáltatóval, marketing kampányt folytató vállalkozással);
(c) az utazási szerződés teljesítésében résztvevő közreműködőkkel (hotel, repülőtársaság, stb.);
(d) felügyeleti hatósággal és más szabályozó hatóságokkal és szervekkel.
Nemzetközi adattovábbítás harmadik (nem EGT) országokba
A Premio Travel jogosult az ügyfelek személyes adatait EGT kívüli országba továbbítani, amennyiben
A Premio Travel az utazási szerződés megkötése előtt tájékoztatja az utazót az EGT területén kívülre továbbított személyes adatai 2016/679/EU rendeletnek megfelelő védelméről.
Tájékoztatás kérése
Az utazó az alábbi kapcsolati pontokon keresztül kérhet tájékoztatást a Premio Travel által kezelt személyes adatairól:
e-mail cím:
telefon:
levélcím:
III. Az ügyfél, az utazó jogai
Az ügyfél hozzáférési jogai
Az ügyfél hozzáférhet a személyes adataihoz.
Az ügyfél írásban kérheti, hogy a Premio Travel tájékoztatást adjon arról, hogy személyes adatait az iroda kezeli-e.
A Premio Travel a tájékoztatást nem tagadhatja meg.
Az ügyfél tájékozódás joga kizárólag a rá vonatkozó személyes adatokra terjed ki.
Az ügyfél tájékozódási joga nem vonatkozik:
A Premio Travel a kérelmező ügyfél kérésére hozzáférést és másolatot biztosít a személyes adataihoz. Ha az ügyfél további/ismételt másolatot kér a személyes adatairól, a Premio Travel 1.000 Ft/adat, vagy tájékoztatás díjat számol fel, amelyet az ügyfél a tájékoztatás átadása/megküldése előtt köteles megfizetni a Premio Travel számlája alapján.
A helyesbítéshez való jog
Az ügyfél bármikor kérheti személyes adatainak helyesbítését.
A helyesbítési jog kizárólag az ügyfélre vonatkozó személyes adatokra terjed ki.
Nem terjed ki
A Premio Travel az ügyfél írásban benyújtott kérésének megfelelően javítja, kiegészíti vagy módosítja az ügyfél személyes adatát, és erről írásban tájékoztatja az ügyfelet.
A Premio Travel a helyesbítésről nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.
A törléshez való jog
Az ügyfél kérheti személyes adatainak törlését.
A Premio Travel indokolatlan késedelem nélkül köteles törölni az ügyfél személyes adatait,amennyiben
azokat a Premio Travel kezeli és
A Premio Travel az ügyfél személyes adatainak törléséről tájékoztatja az ilyen személyes adatok címzettjeit.
A Premio Travel a helyesbítésről nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, illetve a címzetteket, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.
Az adatkezelés korlátozásához való jog
Az ügyfél kérheti a személyes adatai kezelésének korlátozását.
Az adatkezelés korlátozásának joga kizárólag az ügyfél személyes adataira vonatkozik.
A Premio Travel korlátozhatja az ügyfél személyes adatainak kezelését mindaddig, amíg ellenőrzi az ügyfél személyes adatainak helyességét, valódiságát amennyiben az ügyfél vitatja az adott adat(ok) pontosságát.
A Premio Travel korlátozza az ügyfél személyes adatainak kezelését, ha az ügyfél olyan adatok kezelésének korlátozását kéri, amelyek kezelése jogellenes, és az ügyfél ellenzi az ilyen adatok törlését.
A Premio Travel az ügyfél kérésére korlátozza személyes adatainak kezelését, amennyiben
A Premio Travel korlátozza az ügyfél személyes adatainak kezelését, ha
A Premio Travel az ügyfél személyes adatainak korlátozásáról tájékoztatja az ilyen személyes adatok címzettjeit.
A Premio Travel a korlátozásról nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, illetve a címzetteket, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.
A személyes adatok kezelésének korlátozása esetén a Premio Travel
A Premio Travel az ügyfél személyes adatait közvetlen üzletszerzésre nem használhatja fel.
Az adathordozhatósághoz való jog
Az ügyfél jogosult arra, hogy az általa a Premio Travel adatkezelésébe átadott személyes adatait írásban, kinyomtatott vagy más, olvasható formátumban megkapja.
Az ügyfél jogosult, hogy ezen személyes adatait másik adatkezelőnek átadja vagy továbbítsa/továbbítassa.
Az ügyfél adathordozhatósághoz való joga kizárólag a rá vonatkozó személyes adatokra terjed ki.
Panasz benyújtásához való jog
Amennyiben az ügyfél úgy véli, hogy személyes adatainak kezelésével kapcsolatban jogait megsértették, úgy az ügyfél vegye fel a kapcsolatot a Premio Travel megnevezett kapcsolattartójával.
Az ügyfél a Premio Travel adatkezelésével kapcsolatos panaszait közvetlenül bejelentheti a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.; telefon: +36 1 391 1400; fax: +36 1 391 1410; e-mail: [email protected]; weboldal: www.naih.hu), illetve eljárást indíthat a lakóhelye szerint illetékes bíróság előtt.