Srí Lanka

14 nap / 12 éjszaka

Már 719.999 Ft -tól

Srí Lanka

Az Indiai-óceán mesés szigete - körutazás tengerparti hosszabbítással

Srí Lanka, az egykori Ceylon az Indiai-óceán ékköve. Az ország neve szingaléz nyelven fénylőt jelent. Ragyogását, egyedi sármját Ön is megtapasztalja az ősi műemlékeket, titokzatos szentélyeket, egzotikus teaültetvényeket, valószínűtlen kékséggel szikrázó óceánt, gazdag történelmet látva.

Már 719.999 Ft -tól


14 nap / 12 éjszaka
Repülővel
Reggelivel
Ossza meg ismerőseivel az utazás részleteit e-mailen keresztül!
Elküldöm a részleteket
A Facebookon is megoszthatja utazásunkat, hogy minél több emberhez eljusson ez a

Amit az utazás alapára tartalmaz

  • Repülőjegyet oda-vissza
  • Repüléshez kapcsolódó szolgáltatásokat: feladott poggyász, kézipoggyász
  • Transzferek
  • Szállás 3 és 4 * hotelekben a körutazás alatt
  • Szállás 3* hotelben a tengerparti nyaralás alatt
  • Reggeli
  • Magyar nyelvű idegenvezetés
  • Programok: Dambulla, Sigiriya, Kandy, teaültetvény

Időpontok & Árak


Amit az ár nem tartalmaz

Egyágyas szoba felár
179.990 Ft / fő
Külön szoba igénylése, illetve egyedül utazó ügyfelek esetén
Srí Lanka vízum
Egyénileg intézendő online, ára kb 50 USD (+2,5-4,5% bankkártya költség)
Helyszínen fizetendő, elvárt borravaló
Kb. 50 euro / fő / út

Amiket ajánlunk Önnek

Vacsoracsomag
59.990 Ft / fő
Vacsorák a körutazás, és a tengerparti nyaralás alatt
Biztosítási csomag
39.000 Ft / fő
Baleset és poggyászbiztosítás (13.300 Ft) és útlemondási biztosítás (25.700 Ft). A biztosítási csomag megrendelését követően - amennyiben a biztosító által elfogadott okok valamelyikével törli foglalását, akkor - a bánatpénz 100%-a visszajár Önnek!

Fakultatív program lehetőségek

Fakultatív programcsomag
69.990 Ft / fő
Polonnaruwa, dzsipszafari, falu-látogatás és katamaranozás, Királyi botanikus kert, Horton Plains Nemzeti Park

Bőséges programkínálat

Térkép megtekintése
Utazás Srí Lankára

Utazás Budapestről Srí Lankára átszállással.

Érkezés Srí Lankára

Érkezés Srí Lankára, korábbi nevén Ceylonra. Bejelentkezés a hotelbe (a szobák elfoglalása várhatóan 14 órától lehetséges, addig reggelit kap a csoport, használhatja a csomagszobát, és egy szobát átöltözéshez). Az esti órákban Negombo városnézésre indulunk, melynek során megpillanthatjuk a holland erődöt és egy katolikus templomot. Negombo számos épülete a holland és portugál gyarmati időket idézi. A területen fontos a halászat,ahol rákot és homárt horgásznak. Szállás: Negombo vagy Waikkal környéke (Goldi Sands *** vagy hasonló).

Dambulla

Kijelentkezés a hotelből. Dambulla felé tartunk. Meglátogatjuk az Arany Templomot, melyet sziklába vájtak. Az UNESCO Világörökség részét képező nevezetességet 5 barlang, és a Buddha életét megörökítő falfestmények is díszítik. Szállás: Habarana környéke (Habarana Village by Cinnamon ****)

Szabadidő vagy fakultatív program: Polonnaruwa, dzsipszafari

Töltse kedvére az időt, vagy vegyen részt fakultatív programon: kirándulás Polonnaruwa ősi városához, ahol a fenséges romokat csodálhatjuk meg. Ez volt a sziget középkori fővárosa a 11. és 13. század között. Műemlékei viszonylag jó állapotúak, és híven visszatükrözik a régi nagyság fényét: a Királyi Palota-komplexum, a robosztus Buddha-alakzatok, a sztúpák mind letűnt idők méltó krónikásai. Megtekintjük a múzeumot is. Másik fakultatív program: dzsipszafarin veszünk részt az egyik nemzeti parkban, mely elefántjairól híres (Minneriya vagy Kaudulla vagy Eco Park). Ezek a rezervátumok a legtökéletesebb helyek a bájos ormányosok megfigyelésére. Visszatérés a hotelbe.

Sigiriya, majd fakultatív: falu-látogatás és katamaránozás

A mai napon semmihez sem fogható, dzsungel fölé magasodó Sigiriya sziklaerődöt keressük fel, mely a sziget egyik legfontosabb látványossága. Az ősi Sigiriya-t, vagyis Oroszlánsziklát az UNESCO felvette Világörökségi listájára. A Kashyapa király által építtetett (477-495) egykori fellegvár 200 méter magasan őrzi a tájat. A szinte függőleges barnásvöröses falak drámaian törnek az ég felé. Árok, sánc és kiterjedt kertek, víztározók veszik körbe területét. A világhíres freskók száma eredetileg 500 volt, mára 19 maradt meg belőlük. Ha egészen a tetejére szeretnénk felmászni, az körülbelül 2-3 órába telik. A csúcsra vezető lépcsősor egy oroszlánt formázó alakzaton vezetett át, de mára már csak a mancsai maradtak meg – mindez alapján elképzelhető az állat fejének egykori mérete. A szikla tetején a királyi citadella maradványai, barlangok, és medencék fokozzák a hely egyediségét. Fakultatív program: katamaránozás és egy hagyományos falu megismerése (ebéddel). A katamaránozás alkalmat nyújt arra, hogy élvezzük a természet és az itteni vadvilág csodáit és közelségét. Sétát teszünk egy tradícionális faluban, és bepillantunk egy házba is. Visszatérés a hotelbe.

Kandy

Kijelentkezés a hotelből. Kandy felé indulunk. Útközben megállunk egy ajurvédikus faluban Matale-ban. Ez a terület minőségi fűszereiről híres, melyekből lehetőségünk lesz vásárolni is. A dimbes-dombos vidéken fekvő Kandy városában, a szingaléz uralkodók egykori székhelyén a régi idők báját tapasztalhatjuk meg. Központjában egy békés tó csillámlik. A szigetország egyik legfestőibbb városa a kézművesség egyik kiemelkedő központja is. Meglátogatunk egy batikoló-és fafaragó-központot. Kandy egyik jelentős látnivalója a Fog temploma (másnéven Dalada Maligawa), a buddhista szentély, ahol Buddha egyik fogát őrzik. (A templomba visszafogott öltözékben, vállat és térdet fedő ruházatban illik belépni, cipőnket levéve). Este: kulturális műsor. Szállás: Kandy környékén (Raddisson Kandy **** vagy hasonló).

Fakultatív: Királyi botanikus kert, majd teaültetvény

Kijelentkezés a hotelből. Szabadidő vagy fakultatív program: Királyi Botanikus Kert. A színek és illatok sokféleségét ígéri a kert, mely 5,5 kilométerre helyezkedik el Kandy-től. Közel 4000 faj található itt, többek között orchideák széles választéka, fűszernövények, pálmafák. Nuwara Eliya az úti célunk. Különleges élményben lehet részünk egy teaültetvényen-és teamanufaktúrában. Srí Lanka az otthona a világszerte híres ceyloni teának, mely népszerűségét gazdag ízvilágának és világos aranyszínének köszönheti. A látogatás során bepillanthatunk a teatermesztés kulisszatitkaiba. Nuwara Eliya-ban városnézés vár ránk. Az 1800 méteres magasságban fekvő város a gyarmati időkben a britek kedvenc menedéke volt, köszönhetően az itteni, kicsivel hűvösebb klímának. Ennek köszönhetően a várost „Kis Angliának’’ is becézik: Tudor stílusú házak, az angol vidéki építészetet idéző nyaralók, takaros kertek ékesítik a környéket. Szállás: Nuwara Eliya környékén (Galway Heights *** vagy hasonló).

Szabadidő vagy fakultatív: Horton Plains Nemzeti Park

Szabadidő, vagy tartson velünk fakultatív programra: Horton Plains Nemzeti Park. A mai napon csomagolt reggelit kapunk. Úti célunk a Horton Plains Nemzeti Park, mely 2100-2300 méteres magasságban helyezkedik el, és a régióra jellemző növény, és állatfajok fedezhetőek fel területén. Itt a fák, a lankák gyakran burkolóznak felhőfátyolba. Ezt felhőerdőnek nevezik. Visszatérés a hotelbe.

Transzfer a tengerparti hotelbe

Kijelentkezés a hotelből. Transzfer a tengerparti hosszabbítás helyszínére. Tervezett hotel: Club Bentota *** vagy hasonló.

10-11-12-13. nap: Tengerparti hosszabbítás

Kapcsolódjon ki, pihenjen ebben a csodálatos környezetben! A Club Bentota fekvése igazán impozáns: a hotel a Paradise-szigeten található, a Bentota-folyó és az Indiai-óceán között.

Hazautazás

Kijelentkezés a hotelből (várhatóan a hajnali órákban a 14. napon), transzfer Colomboba, a reptérre a repülőgép indulásától függően. Hazautazás átszállással, érkezés Budapestre.

További napok programjaiKevesebb program
Az útlevélnek a belépéstől számított további 6 hónapig érvényesnek kell lennie. Az útlevél legalább két üres oldalt kell, hogy tartalmazzon, ahova a vízum elhelyezhető. A Srí Lankára turista vagy üzleti célból érkező magyar állampolgárok 30 napra érvényes vízumot igényelhetnek kizárólag az Elektronikus Utazási Felhatalmazási Rendszerben (ETA) a következő weboldalon www.eta.gov.lk/slvisa/ Ára kb 50 USD/fő  (+2,5-4,5% bankkártya költség).  Az ETA rendszerben történt bejelentkezést követően kapott hivatkozási számmal tudják majd felvenni a vízumot a colombói nemzetközi repülőtéren. Belépéskor a vízumfelvétel a magyar állampolgárok számára csak a colombói nemzetközi repülőtéren lehetséges.
 
Ezen kívül szükséges egy beutazási online adatlap kitöltése, melyet 3 nappal indulás előtt kell kitölteni.
https://eservices.immigration.gov.lk/emb/eEmbarkation/'#/home-page
Az online vízum és beutazási online adatlap kitöltése egyénileg intézendő!
Szükséges a tartózkodásra elegendő anyagi fedezet igazolása (készpénz vagy bankkártya bemutatása elegendő) – általában ezt nem szokták kérni.
 
A programváltozás jogát fenntartjuk, a sorrend változhat! A helyszínen kiegészítő fakultatív programok foglalhatóak.  Min csoportlétszám :20 fő. Igyekszünk a fent említett hotelekben elszállásolni Önöket. Amennyiben külső körülményekből fakadóan változtatás válik szükségessé, hasonló vagy magasabb komfortfokozatú hotelekben biztosítunk elhelyezést. Háromfős foglalás nem tehető.

 

Hotelek

Goldi Sands Hotel vagy hasonló

Habarana Village by Cinnamon

Radisson Hotel Kandy vagy hasonló

Galway Heights vagy hasonló

Club Bentota vagy hasonló

Club Bentota vagy hasonló

Igyekszünk a fent említett hotelekben elszállásolni Önöket. Amennyiben külső körülményekből fakadóan változtatás válik szükségessé, hasonló vagy magasabb komfortfokozatú hotelekben biztosítunk elhelyezést.

Járatok

2024. 06. 22. TK731 Colombo (CMB) Isztambul (IST) 06:55 - 12:45 Turkish Airlines
2024. 06. 22. TK1037 Isztambul (IST) Budapest (BUD) 18:35 - 19:30 Turkish Airlines
IDŐELTOLÓDÁS Magyarországhoz képest nyári időszámításban +3,5 óra, téli időszámításban +4,5 óra.
 
ELEKTROMOS ÁRAM 230-240 VOLT, az aljzat eltérő. Átalakítót érdemes vinni magunkkal. 
 
TELEFONÁLÁS Ahhoz, hogy külföldön a mobil telefonkészülékeiket használhassák, aktiválniuk kell a „roaming” szolgáltatást. Erről és a külföldi telefondíjakat a mobilszolgáltatójuk weboldalán kaphatnak tájékoztatást.  Magyarország hívószáma Srí Lankáról: 0036+ körzetszám + hívószám. Srí Lanka hívószáma Magyarországról: 00 94 vagy +94.
 
PÉNZNEM Hivatalos pénznem a srí lankai rúpia.  Sok helyen dollárt is elfogadnak, legtöbbször rúpiában adnak vissza belőle.  Bankkártyával nem mindenhol lehet fizetni, általában a nagyobb helyeken lehetséges. Kérjük, ellenőrizzék a bankkártyához tartozó napi limitet kártyás fizetés esetén.

IVÓVÍZ A csapvíz nem ajánlott fogyasztásra.

TILTOTT TERMÉKEK Srí Lankára tilos bevinni szeszesitalt, pornográf kiadványokat, kábítószert, fegyvert és kegytárgyakat.
 
ÖLTÖZKÖDÉS Templomokba, szentélyekbe fedett fővel, sortban, miniszoknyában, ujjatlan pólóban tilos a belépés, a cipőt belépés előtt le kell venni. 
 
ILLEMSZABÁLYOK Katonai, kormányzati építmények környékén tilos a fényképezés. Buddha szoborral fényképezkedni tiszteletlenség, ami könnyen kivívhatja a helyiek erős, akár tettlegességig is fajuló nemtetszését.
 
OLTÁSOK Nincs kötelező védőoltás, az ajánlottakról érdemes a Nemzetközi Oltóközpontban érdeklődni.
 
PANASZKEZELÉS Bármilyen jellegű panasz esetén kérjük, jelezzék az idegenvezetőnek, mert kollégánk tudja az esetleges problémákat leghamarabb és leghatékonyabban, a helyszínen orvosolni. A helyben nem megoldható problémákról készítsenek jegyzőkönyvet kollégánk segítségével, ez a dokumentum szolgál a hazautazás utáni panaszkezelés alapjául.
 
ELŐ-ÉS UTÓSZEZONI SZOLGÁLTATÁSOK, ÁRAK Előfordul, hogy elő- és utószezonban a szállodák egyes szolgáltatásai nem, vagy csak részlegesen működnek. Ezeket a körülményeket irodánk az árak kalkulálásánál figyelembe vette. Irodánk a szolgáltatások összetételére nincs befolyással.
 
LÉGKONDICIONÁLÓ BERENDEZÉSEK A legtöbb hotelben a légkondicionáló központilag irányított (nyáron hűt, hűvösebb időben fűtés céljára szolgál) és csak részlegesen, bizonyos időpontokban és napszakokban üzemel. A legtöbb esetben a légkondicionáló csak zárt ajtók és ablakok esetén működik, a szobakulcs vagy kártya használatával.
 
SZÉFHASZNÁLAT, ELVESZETT TÁRGYAK Kérjük, vigyázzon értékeire és irataira, ezeket helyezze el minden esetben a szállodai széfben! Sem a szállodák, sem irodánk nem vállal felelősséget az elveszett tárgyakért. A széfek a szállodákban a recepción és egyes szobákban találhatók, alkalmanként térítés ellenében.

ADATVÉDELEM A foglaláshoz bekért adatokat az adatvédelmi törvény előírásainak megfelelően kezeljük, ezért információt foglalásukkal vagy adataikkal kapcsolatban még közvetlen hozzátartozóiknak sem adhatunk ki.
 
A KIRÁNDULÁSOK SORRENDJE VÁLTOZHAT (időjárás, foglaltság, bármilyen egyéb külső ok miatt!).

 

Utasaink beszámolói

Már több alkalommal utaztunk a férjemmel együtt a Premio Travellel. Mindig kiváló idegenvezetők tették teljessé az utazás élményét, akik kivételes felkészültségükkel magyarázták el a látottakat. A szállodai elhelyezésünk is nagyon jó volt, tiszta, jól felszereltségű szállodákban pihenhettük ki a napi, programokban sűrű kirándulásainkat. Akik élményekben gazdag, utazáson szeretnének részt venni, azoknak nagyon tudom ajánlani ezt az utazási irodát!

N. Klára
Premio Travel Kft.

 

Adatkezelési tájékoztató

 

 

I. Az adatkezelő személye és elérhetőségei

PremioTravel Holidays Kft. (székhelye: 1063 Budapest Szinyei Merse Pál u. 10.,, telefonszám: 99/310-940, cégjegyzékszám: 01-09-180774, adószáma: 24758415-2-42, utazásszervezői és -közvetítői nyilvántartásba vételi szám: U-001503, e-mail: [email protected], weboldalak: www.premiotravel.hu) a továbbiakban mint Premio Travel az ügyfelek – a Premio Travel utazói – a személyes adatait kezeli.

Az adatkezelési szabályzatban használt meghatározások, fogalmak  ezen szabályzatra kötelezően alkalmazandó definícióit a 2016/679/EU rendelet tartalmazza.

A hivatkozott rendelet a  https://naih.hu/files/CELEX_32016R0679_HU_TXT.pdf

weboldalon olvasható.

 

Az adatkezelési szabályzatban adatkezeléssel kapcsolatban használt néhány kifejezés és fogalom rendelet szerinti magyarázata:

adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza; ha az adatkezelés céljait és eszközeit az uniós vagy a tagállami jog határozza meg, az adatkezelőt vagy az adatkezelő kijelölésére vonatkozó különös szempontokat az uniós vagy a tagállami jog is meghatározhatja;

adatkezelés: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés továbbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés;

adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel;

GDPR: a  2016/679/EU rendelet a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről;

felügyeleti hatóság vagy NAIH: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság.

személyes adat: azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó bármely információ; azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható;

személyes adatok különleges kategóriái: faji vagy etnikai származásra, politikai véleményre, vallási vagy világnézeti meggyőződésre vagy szakszervezeti tagságra utaló személyes adatok, valamint a természetes személyek egyedi azonosítását célzó genetikai és biometrikus adatok, az egészségügyi adatok és a természetes személyek szexuális életére vagy szexuális irányultságára vonatkozó személyes adatok;

ügyfél: a Premio Travel termékei és szolgáltatásai iránt személyesen, a honlapon, telefonon vagy bármely más módon érdeklődők, illetve a Premio Travellel utazási szerződést kötők (utazók). 

 

Az adatkezelés elvei

A PremioTravel minden tőle telhető intézkedést megtesz annak érdekében, hogy az ügyfelek személyes adatait mindenkor

 

II. A Premio Travel az alábbi személyes adatokat gyűjti az ügyfelektől

 

A Premio Travel a szolgáltatásával kapcsolatos megkeresés, érdeklődés, hírlevélre való feliratkozás, utazási szerződés, egyedi ajánlatkéréssel kapcsolatban az alábbi személyes adatokat gyűjti az ügyfelektől:

 

1.) érdeklődés:

(a)   név;

Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat

(b)   e-mail cím (telefonszám);

Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok

(c)   érdeklődés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás);

Az ügyfél érdeklődésének pontosításához, annak megfelelő, személyre szabott megválaszolásához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján.

 

2.) Hírlevélre való feliratkozás

(a)   név;

Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat

(b)   e-mail cím (telefonszám);

Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok

(c)   érdeklődés tárgya (ha alkalmazandó);

A hírlevél / egyéb eDM eszköz tárgyának pontosításához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján.

 

Az 1.) és 2.) esetekben az adatkezelés jogalapja az érdeklődő, illetve a hírlevélre feliratkozó hozzájárulása. Az adatkezelés az érdeklődő, a hírlevélre feliratkozó által megjelölt tartamig, vagy a hozzájárulás visszavonásáig tart.

 

3.) utazási szerződés kötés

(a)   név;

Az ügyfél (utazó) beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat

(b)   e-mail cím (telefonszám);

Az ügyfél (utazó) későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok

(c)   a szerződés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás, gyerekek száma és születési ideje, étkezési igények, releváns egészségügyi adatok);

A szerződés tárgyának meghatározása.

(d)   útlevélszám

A repülőjegy foglaláshoz.

 

Az adatkezelés jogalapja a szerződés teljesítése, illetve az annak kapcsán felmerült esetleges jogviták rendezhetőségének biztosítása. Az adatkezelés időtartama a Ptk. szerint megállapított elévülési idő, amelynek kezdete az utazási szerződés teljesítésének napja.

 

 

 

 

4.) egyedi ajánlatkérés

 

(a)   név;

Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat

(b)   e-mail cím (telefonszám);

Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok

(c)   érdeklődés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás);

Az ügyfél érdeklődésének pontosításához, annak megfelelő, személyre szabott megválaszolásához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján.

 

Az adatkezelés jogalapja az ajánlatkérő hozzájárulása. Az adatkezelés az ajánlatkérő által megjelölt tartamig, vagy a hozzájárulás visszavonásáig tart.

 

Utazási szolgáltatásra vonatkozó szerződés

 

(a)   név;

Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat

(b)   e-mail cím (telefonszám);

Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok

(c)   a szerződés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás, gyerekek száma és születési ideje, étkezési igények, releváns egészségügyi adatok);

A szerződés tárgyának meghatározása.

 

Az adatkezelés jogalapja a szerződés teljesítése, illetve az annak kapcsán felmerült esetleges jogviták rendezhetőségének biztosítása, az utazási szolgáltatás minőségfejlesztése és a személyre szabott ügyfélkiszolgálás célzottab megvalósítása. Az adatkezelés időtartama a Ptk. szerint megállapított általános (jelenleg 5 év), illetve a Számviteli törvényben meghatározott elévülési idő (jelenleg 8 év), amelynek kezdete az utazási szerződés teljesítésének napja.

 

 

Személyes adatok továbbítása az EGT területén belül

 

A Premio Travel az az ügyfelei személyes adatait az alábbi EGT belüli harmadik személyekkel jogosult megosztani:

(a)   a Premio Travel cégcsoportján belül, beleértve a Premio Travel anya- és leányvállalatait;

(b)   a Premio Travel vagy az ügyfelek részére szolgáltatásokat végző szervezetekkel (pl: biztosítást nyújtó társasággal, IT szolgáltatóval, marketing kampányt folytató vállalkozással);

(c)   az utazási szerződés teljesítésében résztvevő közreműködőkkel (hotel, repülőtársaság, stb.);

(d)   felügyeleti hatósággal és más szabályozó hatóságokkal és szervekkel.

 

Nemzetközi adattovábbítás harmadik (nem EGT) országokba

A Premio Travel jogosult az ügyfelek személyes adatait EGT kívüli országba továbbítani, amennyiben

A Premio Travel az utazási szerződés megkötése előtt tájékoztatja az utazót az EGT területén kívülre továbbított személyes adatai  2016/679/EU rendeletnek megfelelő védelméről.

 

 

Tájékoztatás kérése

Az utazó az alábbi kapcsolati pontokon keresztül kérhet tájékoztatást a Premio Travel által kezelt személyes adatairól:

e-mail cím:

telefon:

levélcím:

 

III. Az ügyfél, az utazó jogai

 

Az ügyfél hozzáférési jogai

Az ügyfél hozzáférhet a személyes adataihoz.

 

Az ügyfél írásban kérheti, hogy a Premio Travel tájékoztatást adjon arról, hogy személyes adatait az iroda kezeli-e.

A Premio Travel a tájékoztatást nem tagadhatja meg.

Az ügyfél tájékozódás joga kizárólag a rá vonatkozó személyes adatokra terjed ki.

Az ügyfél tájékozódási joga nem vonatkozik:

 

A Premio Travel a kérelmező ügyfél kérésére hozzáférést és másolatot biztosít a személyes adataihoz. Ha az ügyfél további/ismételt másolatot kér a személyes adatairól, a Premio Travel 1.000 Ft/adat, vagy tájékoztatás  díjat számol fel, amelyet az ügyfél a tájékoztatás átadása/megküldése előtt köteles megfizetni a Premio Travel számlája alapján.

 

A helyesbítéshez való jog

Az ügyfél bármikor kérheti személyes adatainak helyesbítését.

A helyesbítési jog kizárólag az ügyfélre vonatkozó személyes adatokra terjed ki.

Nem terjed ki

 

A Premio Travel az ügyfél írásban benyújtott kérésének megfelelően javítja, kiegészíti vagy módosítja az ügyfél személyes adatát, és erről írásban tájékoztatja az ügyfelet.

A Premio Travel a helyesbítésről nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.

 

A törléshez való jog

Az ügyfél kérheti személyes adatainak törlését.

A Premio Travel indokolatlan késedelem nélkül köteles törölni az ügyfél személyes adatait,amennyiben

azokat a Premio Travel kezeli és

 

A Premio Travel az ügyfél személyes adatainak törléséről tájékoztatja az ilyen személyes adatok címzettjeit.

A Premio Travel a helyesbítésről nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, illetve a címzetteket, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.

 

Az adatkezelés korlátozásához való jog

Az ügyfél kérheti a személyes adatai kezelésének korlátozását.

Az adatkezelés korlátozásának joga kizárólag az ügyfél személyes adataira vonatkozik.

 

A Premio Travel korlátozhatja az ügyfél személyes adatainak kezelését mindaddig, amíg ellenőrzi az ügyfél személyes adatainak helyességét, valódiságát amennyiben az ügyfél vitatja az adott adat(ok) pontosságát.

A Premio Travel korlátozza az ügyfél személyes adatainak kezelését, ha az ügyfél olyan adatok kezelésének korlátozását kéri, amelyek kezelése jogellenes, és az ügyfél ellenzi az ilyen adatok törlését.

A Premio Travel az ügyfél kérésére korlátozza személyes adatainak kezelését, amennyiben

 

A Premio Travel korlátozza az ügyfél személyes adatainak kezelését, ha

 

A Premio Travel az ügyfél személyes adatainak korlátozásáról tájékoztatja az ilyen személyes adatok címzettjeit.

A Premio Travel a korlátozásról nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, illetve a címzetteket, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.

 

A személyes adatok kezelésének korlátozása esetén a Premio Travel

 

A Premio Travel az ügyfél személyes adatait közvetlen üzletszerzésre nem használhatja fel.

 

Az adathordozhatósághoz való jog

Az ügyfél jogosult arra, hogy az általa a Premio Travel adatkezelésébe átadott  személyes adatait írásban, kinyomtatott vagy más, olvasható formátumban megkapja.

Az ügyfél jogosult, hogy ezen személyes adatait másik adatkezelőnek átadja vagy továbbítsa/továbbítassa.

Az ügyfél adathordozhatósághoz való joga kizárólag a rá vonatkozó személyes adatokra terjed ki.

 

Panasz benyújtásához való jog

Amennyiben az ügyfél úgy véli, hogy személyes adatainak kezelésével kapcsolatban jogait megsértették, úgy az ügyfél vegye fel a kapcsolatot a Premio Travel megnevezett kapcsolattartójával.

Az ügyfél a Premio Travel adatkezelésével kapcsolatos panaszait közvetlenül bejelentheti a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.; telefon: +36 1 391 1400; fax: +36 1 391 1410; e-mail: [email protected]; weboldal: www.naih.hu), illetve eljárást indíthat a lakóhelye szerint illetékes bíróság előtt.

Adattovábbítási nyilatkozat
Tudomásul veszem, hogy a Premio Travel Holidays Kft. (1063 Budapest Szinyei Merse Pál u. 10.,) adatkezelő által a https://premiotravel.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi:
név, email cím, telefonszám, számlázási adatok, szállítási adatok, megrendelés azonosító.
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a
SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff