Málta csillagtúra

8 nap / 7 éjszaka

Már 369.990 Ft -tól

Málta

A történelem izgalmas szigete

A Földközi-tenger szigetállama, az egész évben napsütéses Málta maga a megelevenedő történelem 7000 éves múltjával: a civilizáció hajnalából származó emlékek, katedrálisok, erődök, középkori városok, a máltai lovagrend öröksége, mindezeknek tökéletes hátteret biztosítanak a mesés természeti kincsek, és a Földközi-tenger kékje.

Már 369.990 Ft -tól


8 nap / 7 éjszaka
Repülővel
Reggelivel
Ossza meg ismerőseivel az utazás részleteit e-mailen keresztül!
Elküldöm a részleteket
A Facebookon is megoszthatja utazásunkat, hogy minél több emberhez eljusson ez a

Amit az utazás alapára tartalmaz

  • Repülőjegy oda-vissza, Ryanair vagy hasonló légitársasággal
  • Repülőtéri illeték
  • Feladott-és kézipoggyász, check-in
  • Transzferek
  • Minőségi szállást középkategóriájú hotelben
  • Reggeli
  • Magyar nyelvű idegenvezetés
  • Kirándulóprogramok: Valletta, Mdina, Három város a program szerint.

Időpontok & Árak


Amit az ár nem tartalmaz

Egyágyas szoba felár
74.990 Ft / fő
Március-április: 64.990 Ft/fő
Szeptember: 74.990 Ft/fő
Október,május: 69.990 Ft/fő
Külön szoba igénylése, illetve egyedül utazó ügyfelek esetén.
Idegenforgalmi adó
A helyszínen fizetendő, a helyi előírásoknak megfelelően (0,5 euró/fő/éj)
Helyszínen fizetendő borravaló
Kb. 30 euro / fő / út

Amiket ajánlunk Önnek

Vacsoracsomag
52.990 Ft / fő

Biztosítási csomag
22.400 Ft / fő
Baleset és poggyászbiztosítás és útlemondási biztosítás. (BBP: 7600 Ft + útlemondási 14800 Ft) A biztosítási csomag megrendelését követően - amennyiben a biztosító által elfogadott okok valamelyikével törli foglalását, akkor - a bánatpénz 100%-a visszajár Önnek!

Fakultatív program lehetőségek

Fakultatív programcsomag
62.990 Ft / fő
Hagar Qim és mészkő örökség, Málta ínyencségei, Gozo

Bőséges programkínálat

Térkép megtekintése
Repülés Máltára

Repülés Budapestről Máltára. Idegenvezetőnk fogadja Önt, majd transzfer a hotelbe. Szállás: Hotel Soreda vagy hasonló.

Valletta (egész napos)

A mai kiránduláson megtekintjük a fővárost, a kb. 6000 fős lakosságú, a 16. században, a Johannita Lovagrend által alapított Valletta-t. A rend irányította több, mint kétszáz évig Máltát, és az általuk örökül hagyott légkör a mai napig belengi a várost. A Felső Barakka-kertekből mesés kilátás nyílik a Nagy Kikötőre. Meglátogatjuk a barokk Szent János Társkatedrálist (a belépőt az ár tartalmazza). A művészet rajongóinak kihagyhatatlanok az itt található Caravaggio-festmények, a flamand faliszőnyegek. Elsétálunk a Nagymesterek Palotája mellett. Felkeressük a MUZA Művészeti Múzeumot, mely otthont ad számos remekműnek. A Nemzeti Múzeum, vagy más néven Archeológiai Múzeum Málta gazdag történelmét tárja fel, beleértve az őskori, és főníciai időket is. A Malta Experience egy 45 perces videó-és audióműsor, mely Málta történelmét mutatja be.

Szabadidő vagy fakultatív program Hagar Qim és mészkő örökség (félnapos)

A program Málta egyik legrégebbi kőfejtőjében kezdődik, melyet turista látványossággá alakítottak. A szigeten évezredek óta nagy hagyománya van a mészkő építészeti céllal történő felhasználásának. Hagar Quim, a prehisztorikus templom-együttes Kr. e. 3600 körül épült. Évezredes pillantását a Földközi-tenger kékségére és Filfla szigetére veti. Amennyiben az időjárás engedi, Wied iz-Zurrieq kikötőjéből hajóval átkelünk (külön fizetendő) a Blue Grottohoz (Kék Barlang), ahol a szikrázó víztükör és a rajta táncot járó napfény elvarázsolja az utazókat.

Három város-kirándulás (félnapos)

A kirándulás középpontjában a Három Városként emlegetett Vittoriosa, Cospicua és Senglea környéke áll. Cospicua mellett elhaladunk, majd Vittoriosa-ban sétálunk a történelmi épületek árnyékában, például a lovagok által használt nemesi házaknál. A Senglea-kertből káprázatos, 360 fokos kilátás tárul a látogató elé, a Nagy Kikötővel és a Sant Angelo-erőddel, ahonnét a rend Nagymestere sikeresen verte vissza az 1565-ös török támadást.

Szabadidő vagy fakultatív program: Málta ínyencségei (félnapos)

Töltse kedvére az időt, vagy tartson velünk fakultatív programra: ismerkedjen meg a máltai finomságok gazdag ízvilágával! Ezen a napon a sziget gasztronómiájával ismerkedünk. Olívaolaj-kóstoláson veszünk részt, egy ősi máltai kőbányában. Sok érdekességet tudhatunk meg az olíva gyűjtéséről, válogatásáról, feldolgozásáról, és a folyékony arany, az olaj üvegekbe töltéséről. Különböző olívaolaj-fajtákat kóstolhatunk, jellegzetes máltai kenyér kíséretében. Megcsodálhatjuk visszafelé a festői tájat. Majd egy kazinnál, egy tipikus máltai bárnál állunk meg és jellegzetes máltai ízeket is megízlelhetünk, például pastizzi-t (töltött leveles tészta), helwa-t (diós édesség), qassatat-ot (édesség, melyet általában ricottával töltenek) és más finomságokat.

Mdina (egész napos)

Kirándulásunk Málta középső része felé visz minket. A korábbi főváros, a középkori Mdina utcácskái impozáns bástyákhoz vezetnek, melyek csodálatos kilátást ígérnek. A Csendes Városnak nevezett Mdina-ban mintha megállt volna az idő, így tökéletes helyszínt biztosít a filmeseknek. Számos építészeti remekmű csodálható meg, többek között barokk és szicíliai-normann épületek, paloták. Ezt követően tovább indulunk. A 253 méteres magasságban található Dingli szikláiról letekinteni a tengerre kihagyhatatlan élmény. A Buskett-kertet a keresztes lovagok alapították, és a Verdala Palota közelében helyezkedik el, mely a Nagymesterek nyári palotájaként funkcionált, manapság pedig Málta elnökének nyári otthona. Meglátogatjuk a San Anton botanikus kertet. Ez az Elnöki Palotánál található, melyet kívülről tekintünk meg.

Szabadidő vagy fakultatív program: Gozo (egész napos)

Gozo festői lankái, nyugodtsága más benyomást kelt, mint a nagyobb sziget, Málta. Ggantija, a megalitikus templomrom a világ egyik legrégebbi, ember által alkotott építménye, mely szabadon áll. Victoria citadellájának eredete a középkorba nyúlik vissza. A Xlendi-nél található öböl fjordokra emlékeztet. Dwejra festői szépségű. Gozo hírnevét kézműves termékei, többek között csipkéje és kötött ruházati termékei is öregbítik.

Hazautazás

Transzfer a repülőtérre, hazautazás Magyarországra.

További napok programjaiKevesebb program
Az utazáshoz új típusú személyi igazolvány, vagy útlevél szükséges, melyeknek minimum az utazás utolsó napjáig érvényesnek kell lennie. Kiegészítő fakultatív programok vásárlására a helyszínen nyílik lehetőség. A programváltozás jogát fenntartjuk, a kirándulások sorrendje változhat! Az út indításához minimális csoportlétszám (min. 20 fő) szükséges!
 
 
 

Hotelek

Soreda Hotel vagy hasonló

Soreda Hotel vagy hasonló

Soreda Hotel vagy hasonló

Igyekszünk a fent említett hotelekben elszállásolni Önöket. Amennyiben külső körülményekből fakadóan változtatás válik szükségessé, hasonló vagy magasabb komfortfokozatú hotelekben biztosítunk elhelyezést.

Járatok

2024. 05. 04. FR2277 Budapest (BUD) Málta (MLA) 06:05 - 08:20 Ryanair
2024. 05. 11. FR2278 Málta (MAL) Budapest (BUD) 08:45 - 11:00 Ryanair
IDŐELTOLÓDÁS Nincs időeltolódás Magyarországhoz képest.

PÉNZNEM Máltán a fizetőeszköz az euró. A dombornyomásos bankkártyával sok helyen lehet fizetni, és sok bankautomata is rendelkezésre áll. Érdemes utazás előtt ellenőrizni a kártyához tartozó napi limitet.

TELEFONÁLÁS Magyarország hívószáma: 0036+ körzetszám + hívószám. Málta hívószáma Magyarországról: +356.

IVÓVÍZ Ne fogyasszunk csapvizet, tanácsos inkább palackozottat inni.

ELEKTROMOS ÁRAM Adaptert (átalakítót) mindenképpen érdemes magunkkal vinni, hogy használhassuk töltőinket, laptopunkat. Máltán háromágú (brit típusú) aljzat van a legtöbb helyen.

PANASZKEZELÉS Bármilyen jellegű panasz esetén kérjük, jelezzék az idegenvezetőnek, mert kollégánk tudja az esetleges problémákat leghamarabb és leghatékonyabban, a helyszínen orvosolni. A helyben nem megoldható problémákról készítsenek jegyzőkönyvet kollégánk segítségével, ez a dokumentum szolgál a hazautazás utáni panaszkezelés alapjául.
 
ELŐ- ÉS UTÓSZEZONI SZOLGÁLTATÁSOK, ÁRAK Előfordul, hogy elő- és utószezonban a szállodák egyes szolgáltatásai nem, vagy csak részlegesen működnek. Ezeket a körülményeket irodánk az árak kalkulálásánál figyelembe vette. Irodánk a szolgáltatások összetételére nincs befolyással.

LÉGKONDICIONÁLÓ BERENDEZÉSEK A legtöbb hotelben a légkondicionáló központilag irányított (nyáron hűt, hűvösebb időben fűtés céljára szolgál) és csak részlegesen, bizonyos időpontokban és napszakokban üzemel. A legtöbb esetben a légkondicionáló csak zárt ajtók és ablakok esetén működik, a szobakulcs vagy kártya használatával.
 
SZÉFHASZNÁLAT, ELVESZETT TÁRGYAK Kérjük, vigyázzon értékeire és irataira, ezeket helyezze el minden esetben a szállodai széfben! Sem a szállodák, sem irodánk nem vállal felelősséget az elveszett tárgyakért. A széfek a szállodákban a recepción és egyes szobákban találhatók, alkalmanként térítés ellenében.
 
ADATVÉDELEM A foglaláshoz bekért adatokat az adatvédelmi törvény előírásainak megfelelően kezeljük, ezért információt foglalásukkal vagy adataikkal kapcsolatban még közvetlen hozzátartozóiknak sem adhatunk ki.

A KIRÁNDULÁSOK SORRENDJE VÁLTOZHAT (időjárás, foglaltság, bármilyen egyéb külső ok miatt!).
 

Utasaink beszámolói

Barátnőmmel vettünk részt a Málta csillagtúrán. Szuper út volt! Kellemes arányban váltakoztak a fél, és egész napos programok, így amellett, hogy sokat láttunk, a pihenésre, tengerparti bárban ücsörgésre is jutott idő. :)

Bezzeg Betti

Kötelezettségek nélkül

Ajánlatkérés

Kérjük, válasszon az elérhető időpontok közül!

Az ajánlatkérése nem jár semmilyen kötelezettséggel. Kollégáink elkészítik személyre szabott árajánlatát.

Kérdés és foglalás esetén kérjük, hívja a következő számot: 06 80 98 00 80, kollégáink várják hívását! Amennyiben azt szeretné, hogy mi hívjuk Önt, kérem küldjön nekünk üzenetet az [email protected] címre. Az ajánlat limitált ideig érvényes.

AZONNALI FOGLALÁSÉRT HÍVJA UTAZÁSI TANÁCSADÓNKAT A 06 80 98 00 80-AS TELEFONSZÁMON, AKI VÁRJA HÍVÁSÁT MUNKANAPOKON 8-17 ÓRA KÖZÖTT!

Az ajánlatkérés elküldése után maximum 24 órán belül megküldjük ajánlatunkat.

Premio Travel Kft.

 

Adatkezelési tájékoztató

 

 

I. Az adatkezelő személye és elérhetőségei

PremioTravel Holidays Kft. (székhelye: 1063 Budapest Szinyei Merse Pál u. 10.,, telefonszám: 99/310-940, cégjegyzékszám: 01-09-180774, adószáma: 24758415-2-42, utazásszervezői és -közvetítői nyilvántartásba vételi szám: U-001503, e-mail: [email protected], weboldalak: www.premiotravel.hu) a továbbiakban mint Premio Travel az ügyfelek – a Premio Travel utazói – a személyes adatait kezeli.

Az adatkezelési szabályzatban használt meghatározások, fogalmak  ezen szabályzatra kötelezően alkalmazandó definícióit a 2016/679/EU rendelet tartalmazza.

A hivatkozott rendelet a  https://naih.hu/files/CELEX_32016R0679_HU_TXT.pdf

weboldalon olvasható.

 

Az adatkezelési szabályzatban adatkezeléssel kapcsolatban használt néhány kifejezés és fogalom rendelet szerinti magyarázata:

adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza; ha az adatkezelés céljait és eszközeit az uniós vagy a tagállami jog határozza meg, az adatkezelőt vagy az adatkezelő kijelölésére vonatkozó különös szempontokat az uniós vagy a tagállami jog is meghatározhatja;

adatkezelés: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés továbbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés;

adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel;

GDPR: a  2016/679/EU rendelet a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről;

felügyeleti hatóság vagy NAIH: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság.

személyes adat: azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó bármely információ; azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható;

személyes adatok különleges kategóriái: faji vagy etnikai származásra, politikai véleményre, vallási vagy világnézeti meggyőződésre vagy szakszervezeti tagságra utaló személyes adatok, valamint a természetes személyek egyedi azonosítását célzó genetikai és biometrikus adatok, az egészségügyi adatok és a természetes személyek szexuális életére vagy szexuális irányultságára vonatkozó személyes adatok;

ügyfél: a Premio Travel termékei és szolgáltatásai iránt személyesen, a honlapon, telefonon vagy bármely más módon érdeklődők, illetve a Premio Travellel utazási szerződést kötők (utazók). 

 

Az adatkezelés elvei

A PremioTravel minden tőle telhető intézkedést megtesz annak érdekében, hogy az ügyfelek személyes adatait mindenkor

 

II. A Premio Travel az alábbi személyes adatokat gyűjti az ügyfelektől

 

A Premio Travel a szolgáltatásával kapcsolatos megkeresés, érdeklődés, hírlevélre való feliratkozás, utazási szerződés, egyedi ajánlatkéréssel kapcsolatban az alábbi személyes adatokat gyűjti az ügyfelektől:

 

1.) érdeklődés:

(a)   név;

Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat

(b)   e-mail cím (telefonszám);

Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok

(c)   érdeklődés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás);

Az ügyfél érdeklődésének pontosításához, annak megfelelő, személyre szabott megválaszolásához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján.

 

2.) Hírlevélre való feliratkozás

(a)   név;

Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat

(b)   e-mail cím (telefonszám);

Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok

(c)   érdeklődés tárgya (ha alkalmazandó);

A hírlevél / egyéb eDM eszköz tárgyának pontosításához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján.

 

Az 1.) és 2.) esetekben az adatkezelés jogalapja az érdeklődő, illetve a hírlevélre feliratkozó hozzájárulása. Az adatkezelés az érdeklődő, a hírlevélre feliratkozó által megjelölt tartamig, vagy a hozzájárulás visszavonásáig tart.

 

3.) utazási szerződés kötés

(a)   név;

Az ügyfél (utazó) beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat

(b)   e-mail cím (telefonszám);

Az ügyfél (utazó) későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok

(c)   a szerződés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás, gyerekek száma és születési ideje, étkezési igények, releváns egészségügyi adatok);

A szerződés tárgyának meghatározása.

(d)   útlevélszám

A repülőjegy foglaláshoz.

 

Az adatkezelés jogalapja a szerződés teljesítése, illetve az annak kapcsán felmerült esetleges jogviták rendezhetőségének biztosítása. Az adatkezelés időtartama a Ptk. szerint megállapított elévülési idő, amelynek kezdete az utazási szerződés teljesítésének napja.

 

 

 

 

4.) egyedi ajánlatkérés

 

(a)   név;

Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat

(b)   e-mail cím (telefonszám);

Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok

(c)   érdeklődés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás);

Az ügyfél érdeklődésének pontosításához, annak megfelelő, személyre szabott megválaszolásához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján.

 

Az adatkezelés jogalapja az ajánlatkérő hozzájárulása. Az adatkezelés az ajánlatkérő által megjelölt tartamig, vagy a hozzájárulás visszavonásáig tart.

 

Utazási szolgáltatásra vonatkozó szerződés

 

(a)   név;

Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat

(b)   e-mail cím (telefonszám);

Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok

(c)   a szerződés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás, gyerekek száma és születési ideje, étkezési igények, releváns egészségügyi adatok);

A szerződés tárgyának meghatározása.

 

Az adatkezelés jogalapja a szerződés teljesítése, illetve az annak kapcsán felmerült esetleges jogviták rendezhetőségének biztosítása, az utazási szolgáltatás minőségfejlesztése és a személyre szabott ügyfélkiszolgálás célzottab megvalósítása. Az adatkezelés időtartama a Ptk. szerint megállapított általános (jelenleg 5 év), illetve a Számviteli törvényben meghatározott elévülési idő (jelenleg 8 év), amelynek kezdete az utazási szerződés teljesítésének napja.

 

 

Személyes adatok továbbítása az EGT területén belül

 

A Premio Travel az az ügyfelei személyes adatait az alábbi EGT belüli harmadik személyekkel jogosult megosztani:

(a)   a Premio Travel cégcsoportján belül, beleértve a Premio Travel anya- és leányvállalatait;

(b)   a Premio Travel vagy az ügyfelek részére szolgáltatásokat végző szervezetekkel (pl: biztosítást nyújtó társasággal, IT szolgáltatóval, marketing kampányt folytató vállalkozással);

(c)   az utazási szerződés teljesítésében résztvevő közreműködőkkel (hotel, repülőtársaság, stb.);

(d)   felügyeleti hatósággal és más szabályozó hatóságokkal és szervekkel.

 

Nemzetközi adattovábbítás harmadik (nem EGT) országokba

A Premio Travel jogosult az ügyfelek személyes adatait EGT kívüli országba továbbítani, amennyiben

A Premio Travel az utazási szerződés megkötése előtt tájékoztatja az utazót az EGT területén kívülre továbbított személyes adatai  2016/679/EU rendeletnek megfelelő védelméről.

 

 

Tájékoztatás kérése

Az utazó az alábbi kapcsolati pontokon keresztül kérhet tájékoztatást a Premio Travel által kezelt személyes adatairól:

e-mail cím:

telefon:

levélcím:

 

III. Az ügyfél, az utazó jogai

 

Az ügyfél hozzáférési jogai

Az ügyfél hozzáférhet a személyes adataihoz.

 

Az ügyfél írásban kérheti, hogy a Premio Travel tájékoztatást adjon arról, hogy személyes adatait az iroda kezeli-e.

A Premio Travel a tájékoztatást nem tagadhatja meg.

Az ügyfél tájékozódás joga kizárólag a rá vonatkozó személyes adatokra terjed ki.

Az ügyfél tájékozódási joga nem vonatkozik:

 

A Premio Travel a kérelmező ügyfél kérésére hozzáférést és másolatot biztosít a személyes adataihoz. Ha az ügyfél további/ismételt másolatot kér a személyes adatairól, a Premio Travel 1.000 Ft/adat, vagy tájékoztatás  díjat számol fel, amelyet az ügyfél a tájékoztatás átadása/megküldése előtt köteles megfizetni a Premio Travel számlája alapján.

 

A helyesbítéshez való jog

Az ügyfél bármikor kérheti személyes adatainak helyesbítését.

A helyesbítési jog kizárólag az ügyfélre vonatkozó személyes adatokra terjed ki.

Nem terjed ki

 

A Premio Travel az ügyfél írásban benyújtott kérésének megfelelően javítja, kiegészíti vagy módosítja az ügyfél személyes adatát, és erről írásban tájékoztatja az ügyfelet.

A Premio Travel a helyesbítésről nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.

 

A törléshez való jog

Az ügyfél kérheti személyes adatainak törlését.

A Premio Travel indokolatlan késedelem nélkül köteles törölni az ügyfél személyes adatait,amennyiben

azokat a Premio Travel kezeli és

 

A Premio Travel az ügyfél személyes adatainak törléséről tájékoztatja az ilyen személyes adatok címzettjeit.

A Premio Travel a helyesbítésről nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, illetve a címzetteket, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.

 

Az adatkezelés korlátozásához való jog

Az ügyfél kérheti a személyes adatai kezelésének korlátozását.

Az adatkezelés korlátozásának joga kizárólag az ügyfél személyes adataira vonatkozik.

 

A Premio Travel korlátozhatja az ügyfél személyes adatainak kezelését mindaddig, amíg ellenőrzi az ügyfél személyes adatainak helyességét, valódiságát amennyiben az ügyfél vitatja az adott adat(ok) pontosságát.

A Premio Travel korlátozza az ügyfél személyes adatainak kezelését, ha az ügyfél olyan adatok kezelésének korlátozását kéri, amelyek kezelése jogellenes, és az ügyfél ellenzi az ilyen adatok törlését.

A Premio Travel az ügyfél kérésére korlátozza személyes adatainak kezelését, amennyiben

 

A Premio Travel korlátozza az ügyfél személyes adatainak kezelését, ha

 

A Premio Travel az ügyfél személyes adatainak korlátozásáról tájékoztatja az ilyen személyes adatok címzettjeit.

A Premio Travel a korlátozásról nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, illetve a címzetteket, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.

 

A személyes adatok kezelésének korlátozása esetén a Premio Travel

 

A Premio Travel az ügyfél személyes adatait közvetlen üzletszerzésre nem használhatja fel.

 

Az adathordozhatósághoz való jog

Az ügyfél jogosult arra, hogy az általa a Premio Travel adatkezelésébe átadott  személyes adatait írásban, kinyomtatott vagy más, olvasható formátumban megkapja.

Az ügyfél jogosult, hogy ezen személyes adatait másik adatkezelőnek átadja vagy továbbítsa/továbbítassa.

Az ügyfél adathordozhatósághoz való joga kizárólag a rá vonatkozó személyes adatokra terjed ki.

 

Panasz benyújtásához való jog

Amennyiben az ügyfél úgy véli, hogy személyes adatainak kezelésével kapcsolatban jogait megsértették, úgy az ügyfél vegye fel a kapcsolatot a Premio Travel megnevezett kapcsolattartójával.

Az ügyfél a Premio Travel adatkezelésével kapcsolatos panaszait közvetlenül bejelentheti a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.; telefon: +36 1 391 1400; fax: +36 1 391 1410; e-mail: [email protected]; weboldal: www.naih.hu), illetve eljárást indíthat a lakóhelye szerint illetékes bíróság előtt.

Adattovábbítási nyilatkozat
Tudomásul veszem, hogy a Premio Travel Holidays Kft. (1063 Budapest Szinyei Merse Pál u. 10.,) adatkezelő által a https://premiotravel.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi:
név, email cím, telefonszám, számlázási adatok, szállítási adatok, megrendelés azonosító.
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a
SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff