Bali körutazás nyaralással 2025

13 nap / 10 éjszaka

Már 799.990 Ft-tól

Bali

Körutazás tengerparti nyaralással

Tapasztalja meg az indonéziai szigetvilág gyöngyszemének, Balinak mesés szépségét! Lélegzetelállító szentélyek, ősi tradíciók, gyönyörű természeti kincsek várnak minket. Egy darabka földi paradicsom, egy életérzés, egy igazi bakancslistás, életre szóló kaland. A tökéletes felüdülést a körutazás végén a tengerparti hotelben pihenve élhetjük át.

Már 799.990 Ft-tól


13 nap / 10 éjszaka
Repülővel
Reggelivel
Ossza meg ismerőseivel az utazás részleteit e-mailen keresztül!
Elküldöm a részleteket
A Facebookon is megoszthatja utazásunkat, hogy minél több emberhez eljusson ez a

Amit az utazás alapára tartalmaz

  • Repülőjegy oda-vissza
  • Feladott poggyász, kézipoggyász
  • Transzferek
  • Szállás 4* hotelekben a körutazás alatt
  • Szállás 4* hotelben a tengerparti nyaralás alatt
  • Reggeli
  • Magyar nyelvű idegenvezetés
  • Kirándulások: a program alapján

Időpontok & Árak


Amit az ár nem tartalmaz

Egyágyas szoba
149.990 Ft/fő
Külön szoba igénylése, illetve egyedül utazó ügyfelek esetén

Az egyágyas szoba felár időszakonként eltérő lehet. Az Ön által kapott, személyre szabott árajánlat tartalmazza a helyes információt.
Indonéz vízum
Az Indonéziába való beutazáshoz vízum szükséges, ez érkezéskor vásárolható a helyszínen (kb. 30 USD)
Helyszínen fizetendő, elvárt borravaló
Kb. 50 EUR/fő/út

Amiket ajánlunk Önnek

Ételcsomag a körutazás alatt
49.990 Ft/fő
4 ebéd, 1 ebédcsomag, 4 vacsora a körutazás alatt
Vacsoracsomag a tengerparti hotelben
69.990 Ft/fő

Biztosítási csomag
41.150 Ft/fő
Baleset és poggyászbiztosítás (12.350 Ft) és útlemondási biztosítás (28.800 Ft). A biztosítási csomag megrendelését követően - amennyiben a biztosító által elfogadott okok valamelyikével törli foglalását, akkor a bánatpénz 100%-a visszajár Önnek!

Bőséges programkínálat

Térkép megtekintése
Utazás Balira

Repülés Budapestről Balira átszállással, az Emirates légitársaság járatával.

Érkezés Balira

Érkezés Balira, a mesés indonéz szigetre. Idegenvezetőnk fogadja Önt. Transzfer a tengerparti hotelbe. Szállás: Dél-Bali vagy Denpasar Airport Ngurah Rai -Mercure Sanur **** vagy hasonló.


Szabadidő

Pihenjen kedvére a mai napon a hotelben, fedezze fel a környéket!

Barong tánc – Celuk-piac – Ubud környéke

Kijelentkezés a hotelből. A sziget belseje felé haladunk. A balinézek életében a táncok fontos szerepet játszanak, melyek tükrözik ősi hagyományaikat, vallási hiedelmeiket. Ezek közül az egyik legtipikusabb a barong, a démonok tánca, mely jó és a rossz küzdelméről szól. Alkalmunk nyílik képet kapni erről. Ezt követően Celuk falu felé tartunk, mely Ázsia-szerte híres arany-és ezüstműves termékeiről. Utána egy tradicionális piacot keresünk fel, ahol szemkápráztató szín-és ízkavalkád vár ránk: egzotikus fűszerek, gyümölcsök, és sok más. Érdemes alkudni is! A fotókra kívánkozó Taman Dedari étteremben elfogyasztott ebéd után (ételcsomag a körút alatt) a hotel felé tartunk. Szabadidő. Érdemes felkeresni a Jalan Gootama-t, ahol számos bolt, kávézó, étterem, tetoválóművész várja az utazókat. Szállás: Ubud környékén (The Ubud Village Hotel**** vagy hasonló).


Bedugul – Pura Ulun Danu – Gitgit vízesés – Vihara Buddha – Banjar – Pemutaran környéke

Kijelentkezés a hotelből. Bedugul hegyvidéki területen lévő Bratan-tó felé tartunk, mely egy vízzel töltött kráter. Az elképesztően szép, jellegzetesen balinéz látványt nyújtó Pura Ulun Danu hindu szentély a tó partjánál magasodik. A dombos vidéken haladva megörökíthetjük a fenséges kakaó-, illetve kávéültetvényeket a Gitgit-vízesés felé tartva. Kb. 15 perces túrázás után érjük el a festői vízesést, ahol megállunk fotószünetre. A Vihara Buddha, a buddhista kolostor, és meditációs központ igazi nyugalmat áraszt. A Banjar termálvizes fürdő a következő állomásunk, mely a trópusi környezetben igazán különleges hangulatot áraszt. Továbbutazás. Szállás: Pemuteran környéke (Taman Sari Bali Resort&Spa**** vagy hasonló).

Menjangan-sziget – Pulaki szentély – Lovina környéke

A reggelit követően a Labuhan Lalang kikötőből kb. 20 perces hajózás után érkezünk meg a Menjangan szigetre, mely Balitól kb. 8 kilométerre található. Itt életre szóló élményt ígér a sznorkelezés ebben a paradicsomi környezetben. Lélegzetelállító színvilág, és vízi élővilág fogad minket a hullámokban. Visszatérés a hotelbe, elegendő idő kínálkozik egy frissítő zuhanyzásra. Kijelentkezés a hotelből. A Pulaki szentély egy hindu templom, Bali legszentebb helyeinek egyike, mely óvó tekintetét az előtte csillámló tengerre veti. Itt sokszor felbukkannak majmok is. Utazás Lovina felé. Szállás: Lovina környékén. (Aneka Lovina*** vagy hasonló).


Sangsit – Pura Beji – Kintamani – Besakih – Rizsteraszok – Candidasa környéke

Kijelentkezés a hotelből. Sangsit faluban az északi balinéz építészet jegyében, a rizs istennőjének tiszteletére épült Pura Beji – templomot keressük fel. A hegyi úton haladva megcsodálhatjuk a lenyűgöző, és folyton más arcát mutató tájat, míg el nem érjük Kintamani falut. Innen fantasztikus kilátás nyílik a kráterre, a Batur-vulkánra (2200 méter magas), mely még ma is aktív, és a Gunung Lebah becenévvel rendelkezik (’Hegy a mélyben’). Ezután a Beaskih, Bali legnagyobb, legjelentősebb szentélye bűvöl el minket. 40 tornyocskája, és a Gunung Agung vulkánra nyíló, ámulatba ejtő panorámája teszi még egyedibbé. (A vulkánokat távolról nyílik alkalmunk megtekinteni). A valószínűtlenül szép rizsföldek mellett folytatjuk utunkat, Selat falu közelében. Szállás: Candidasa környékén (Candi Beach Resort and Spa**** vagy hasonló.


Tenganan – Goa Lawah – Klungkung – tengerparti hotel

Kijelentkezés a hotelből. Tenganan falu a mai napon első megállónk, a Bali-aga őslakosok otthona, ahol először telepedtek le emberek a szigeten. Itt bepillantást nyerhetünk az ősi életmódba. A Goa Lawah barlangban több ezer denevér él, és egy kis templomot is meg lehet tekinteni. Utolsó látványosságként Klungkung következik, ahol a történelmi Kerta Gosa pavilonban annak idején a bírák ítéletet hoztak. Transzfer a tengerparti hotelbe. (Mercure Sanur**** vagy hasonló).


Tengerparti pihenés


Hazautazás

Transzfer a reptérre a repülőgép menetrendjétől függően, várhatóan az esti órákban. Hazautazás Budapestre átszállással.


Hazaérkezés

Érkezés Budapestre, életre szóló élményekkel gazdagodva.

További napok programjaiKevesebb program
Fontos információk!
 
Útlevelének a visszautazástól számítva még 6 hónapig érvényesnek kell lennie!
Az Indonéziába való beutazáshoz vízum szükséges, ez érkezéskor vásárolható a helyszínen (kb. 25 USD). 
A programváltozás jogát fenntartjuk, a kirándulások sorrendje változhat!
Az út indításához minimális csoportlétszám (minimum 30 fő) szükséges!
Igyekszünk a fent említett hotelekben elszállásolni Önöket. Amennyiben külső körülményekből fakadóan változtatás válik szükségessé,
hasonló vagy magasabb komfortfokozatú hotelben biztosítunk elhelyezést.

Hotelek

The Ubud Village Resort & Spa vagy hasonló

Taman Sari Bali Resort & Spa vagy hasonló

Aneka Lovina vagy hasonló

Candi Beach Resort & Spa vagy hasonló

Mercure Resort Sanur vagy hasonló

Mercure Resort Sanur vagy hasonló

Igyekszünk a fent említett hotelekben elszállásolni Önöket. Amennyiben külső körülményekből fakadóan változtatás válik szükségessé, hasonló vagy magasabb komfortfokozatú hotelekben biztosítunk elhelyezést.

Járatok

Helyszínen fizetendő borravaló (magyar idegenvezetőnek, helyi idegenvezetőnek és sofőrnek): kb. 50 EUR/fő/út.
 
Vízum: Indonéziába való beutazáshoz szükséges, ez érkezéskor vásárolható a helyszínen kb. 30 USD
 
Időzóna változás: Az időeltolódás Magyarországhoz képest +7 óra

Elektromos áram: Indonéziában különféle elektromos csatlakozók vannak használatban, de az általunk használt hotelekben az európai szabványnak megfelelő csatlakozók fordulnak elő.

Telefonálás külföldön: Baliról így kell telefonálni haza: először 001-es vagy 007-es nemzetközi hívókódot kell beütni aztán a többit. A 336-os kód is működhet.

Pénznem: Indonéz rúpia (IDR). 1 forint megközelítőleg 43 rúpia. Javasoljuk, hogy az utazók készpénzt csak szükséges mennyiségben tartsanak maguknál. Gyűrött és összefirkált külföldi bankjegyet a pénzváltók csökkentett árfolyamon vagy egyáltalán nem váltanak be. Ezt majd Denpasarban fognak tudni váltani, bár néhány helyen Magyarországon is váltanak. Mindenképp azt tanácsoljuk, hogy dollárt vigyenek magukkal az útra! Kérjük, ellenőrizzék a bankkártyához tartozó napi limitet kártyás fizetés esetén. Fontos, hogy új dollárt vigyenek csak (melyet 1997 után adtak ki – ez a series number-nál látható a bankjegyen)! Illetve az is  fontos, hogy a papírpénz ne legyen koszos, szakadt, vagy ne legyen tépett a széle.

Iratok: magyar állampolgárok a beutazás napjától min. 6 hónapig érvényes útlevéllel léphetnek be azIndonéziába. Nincs szükség előzetes vízum kiváltásra, ezt belépéskor ~ 30 USD/ fő megfizetése után kiállítják.
Indonéziába történő beutazáskor minden turistának ~ 10 USD / fő megfizetése kötelező

Ivóvíz: a csapvíz nem ajánlott fogyasztásra, helyette a különböző kiszerelésben vásárolható ásványvizeket ajánljuk.

Időjárás: az ország éghajlata forró égövi. A száraz évszak az ország legnagyobb részében májustól szeptemberig, az esős októbertől áprilisig tart. Egyes régiókban ettől jelentős eltérések mutatkoznak: így Észak-Szumátrán októbertől januárig, Dél-Szumátrán januártól februárig tart a monszun, míg Észak-Celebeszen júniusban és júliusban esik legtöbbet.
 
Öltözködés: a kirándulásokhoz kényelmes túraöltözet, esőkabát, kényelmes túracipő (nem edzőcipő!), kevés meleg ruha, fürdőruha, papucs vagy túraszandál, valamilyen fejfedő napszúrás ellen (kendő, baseball sapka), kisméretű hátizsák a napi kirándulásokhoz, UV-szűrős napszemüveg, napolaj, szúnyogriasztó.
Balin található szent helyeken látogatóktól elvárják, hogy belépés előtt takarják el magukat. Olyan inget kell viselniük, amely a vállukat és a felkarjukat is fedi, plusz illendő elrejteni a lábakat is.  
 
A programok és a hotelek változtatásának jogát fenntartjuk!
 
A kirándulások sorrendje változhat (időjárás, foglaltság, bármilyen egyéb külső ok miatt).

Prospektus képanyaga: felhívjuk kedves Utasaink figyelmét, hogy a prospektusban megjelentetett képek illusztrációk. A fotók általában az Önök utazása előtt több hónappal készülnek, ezért előfordulhat, hogy a prospektus képei nem az aktuális állapotot tükrözik.

Panaszkezelés: bármilyen jellegű panasz esetén kérjük, jelezzék az idegenvezetőnek, mert kollégánk tudja az esetleges problémákat leghamarabb és leghatékonyabban a helyszínen orvosolni. A helyben nem megoldható problémákról készítsenek jegyzőkönyvet kollégánk segítségével, ez a dokumentum szolgál a hazautazás utáni panaszkezelés alapjául.

Elő- és utószezoni szolgáltatások, árak: előfordul, hogy elő- és utószezonban a szállodák egyes szolgáltatásai nem, vagy csak részlegesen működnek. Ezeket a körülményeket irodánk az árak kalkulálásánál figyelembe vette. Irodánk a szolgáltatások összetételére nincs befolyással.

Légkondicionáló berendezések: a legtöbb hotelben a légkondicionáló központilag irányított (nyáron hűt, hűvösebb időben fűt) és csak részlegesen, bizonyos időpontokban és napszakokban üzemel. A legtöbb esetben a légkondicionáló csak zárt ajtók és ablakok esetén működik, a szobakulcs vagy kártya használatával.

Széfhasználat, elveszett tárgyak: kérjük, vigyázzon értékeire és irataira, ezeket minden esetben helyezze el a szállodai széfben! Sem a szállodák, sem irodánk nem vállal felelősséget az elveszett tárgyakért. A széfek a szállodákban a recepción és egyes szobákban találhatók, alkalmanként térítés ellenében.

Adatvédelem: a foglaláshoz bekért adatokat az adatvédelmi törvény előírásainak megfelelően kezeljük, ezért információt foglalásukkal vagy adataikkal kapcsolatban még közvetlen hozzátartozóiknak sem adhatunk ki.

Utasaink beszámolói

Már több alkalommal utaztunk a férjemmel együtt a Premio Travellel. Mindig kiváló idegenvezetők tették teljessé az utazás élményét, akik kivételes felkészültségükkel magyarázták el a látottakat. A szállodai elhelyezésünk is nagyon jó volt, tiszta, jól felszereltségű szállodákban pihenhettük ki a napi, programokban sűrű kirándulásainkat. Akik élményekben gazdag, utazáson szeretnének részt venni, azoknak nagyon tudom ajánlani ezt az utazási irodát!

N. Klára

Kötelezettségek nélkül

Ajánlatkérés

Kérjük, válasszon az elérhető időpontok közül!

Az ajánlatkérése nem jár semmilyen kötelezettséggel. Kollégáink elkészítik személyre szabott árajánlatát.

Kérdés és foglalás esetén kérjük, hívja a következő számot: 06 30 604 3168, kollégáink várják hívását! Amennyiben azt szeretné, hogy mi hívjuk Önt, kérem küldjön nekünk üzenetet az [email protected] címre. Az ajánlat limitált ideig érvényes.

AZONNALI FOGLALÁSÉRT HÍVJA UTAZÁSI TANÁCSADÓNKAT A 06 30 604 3168-AS TELEFONSZÁMON, AKI VÁRJA HÍVÁSÁT MUNKANAPOKON 8-17 ÓRA KÖZÖTT!

Az ajánlatkérés elküldése után maximum 24 órán belül megküldjük ajánlatunkat.

Premio Travel Kft.

 

Adatkezelési tájékoztató

 

 

I. Az adatkezelő személye és elérhetőségei

PremioTravel Holidays Kft. (székhelye: 1063 Budapest Szinyei Merse Pál u. 10.,, telefonszám: 99/310-940, cégjegyzékszám: 01-09-180774, adószáma: 24758415-2-42, utazásszervezői és -közvetítői nyilvántartásba vételi szám: U-001503, e-mail: [email protected], weboldalak: www.premiotravel.hu) a továbbiakban mint Premio Travel az ügyfelek – a Premio Travel utazói – a személyes adatait kezeli.

Az adatkezelési szabályzatban használt meghatározások, fogalmak  ezen szabályzatra kötelezően alkalmazandó definícióit a 2016/679/EU rendelet tartalmazza.

A hivatkozott rendelet a  https://naih.hu/files/CELEX_32016R0679_HU_TXT.pdf

weboldalon olvasható.

 

Az adatkezelési szabályzatban adatkezeléssel kapcsolatban használt néhány kifejezés és fogalom rendelet szerinti magyarázata:

adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza; ha az adatkezelés céljait és eszközeit az uniós vagy a tagállami jog határozza meg, az adatkezelőt vagy az adatkezelő kijelölésére vonatkozó különös szempontokat az uniós vagy a tagállami jog is meghatározhatja;

adatkezelés: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés továbbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés;

adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel;

GDPR: a  2016/679/EU rendelet a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről;

felügyeleti hatóság vagy NAIH: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság.

személyes adat: azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó bármely információ; azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható;

személyes adatok különleges kategóriái: faji vagy etnikai származásra, politikai véleményre, vallási vagy világnézeti meggyőződésre vagy szakszervezeti tagságra utaló személyes adatok, valamint a természetes személyek egyedi azonosítását célzó genetikai és biometrikus adatok, az egészségügyi adatok és a természetes személyek szexuális életére vagy szexuális irányultságára vonatkozó személyes adatok;

ügyfél: a Premio Travel termékei és szolgáltatásai iránt személyesen, a honlapon, telefonon vagy bármely más módon érdeklődők, illetve a Premio Travellel utazási szerződést kötők (utazók). 

 

Az adatkezelés elvei

A PremioTravel minden tőle telhető intézkedést megtesz annak érdekében, hogy az ügyfelek személyes adatait mindenkor

 

II. A Premio Travel az alábbi személyes adatokat gyűjti az ügyfelektől

 

A Premio Travel a szolgáltatásával kapcsolatos megkeresés, érdeklődés, hírlevélre való feliratkozás, utazási szerződés, egyedi ajánlatkéréssel kapcsolatban az alábbi személyes adatokat gyűjti az ügyfelektől:

 

1.) érdeklődés:

(a)   név;

Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat

(b)   e-mail cím (telefonszám);

Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok

(c)   érdeklődés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás);

Az ügyfél érdeklődésének pontosításához, annak megfelelő, személyre szabott megválaszolásához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján.

 

2.) Hírlevélre való feliratkozás

(a)   név;

Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat

(b)   e-mail cím (telefonszám);

Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok

(c)   érdeklődés tárgya (ha alkalmazandó);

A hírlevél / egyéb eDM eszköz tárgyának pontosításához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján.

 

Az 1.) és 2.) esetekben az adatkezelés jogalapja az érdeklődő, illetve a hírlevélre feliratkozó hozzájárulása. Az adatkezelés az érdeklődő, a hírlevélre feliratkozó által megjelölt tartamig, vagy a hozzájárulás visszavonásáig tart.

 

3.) utazási szerződés kötés

(a)   név;

Az ügyfél (utazó) beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat

(b)   e-mail cím (telefonszám);

Az ügyfél (utazó) későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok

(c)   a szerződés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás, gyerekek száma és születési ideje, étkezési igények, releváns egészségügyi adatok);

A szerződés tárgyának meghatározása.

(d)   útlevélszám

A repülőjegy foglaláshoz.

 

Az adatkezelés jogalapja a szerződés teljesítése, illetve az annak kapcsán felmerült esetleges jogviták rendezhetőségének biztosítása. Az adatkezelés időtartama a Ptk. szerint megállapított elévülési idő, amelynek kezdete az utazási szerződés teljesítésének napja.

 

 

 

 

4.) egyedi ajánlatkérés

 

(a)   név;

Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat

(b)   e-mail cím (telefonszám);

Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok

(c)   érdeklődés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás);

Az ügyfél érdeklődésének pontosításához, annak megfelelő, személyre szabott megválaszolásához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján.

 

Az adatkezelés jogalapja az ajánlatkérő hozzájárulása. Az adatkezelés az ajánlatkérő által megjelölt tartamig, vagy a hozzájárulás visszavonásáig tart.

 

Utazási szolgáltatásra vonatkozó szerződés

 

(a)   név;

Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat

(b)   e-mail cím (telefonszám);

Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok

(c)   a szerződés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás, gyerekek száma és születési ideje, étkezési igények, releváns egészségügyi adatok);

A szerződés tárgyának meghatározása.

 

Az adatkezelés jogalapja a szerződés teljesítése, illetve az annak kapcsán felmerült esetleges jogviták rendezhetőségének biztosítása, az utazási szolgáltatás minőségfejlesztése és a személyre szabott ügyfélkiszolgálás célzottab megvalósítása. Az adatkezelés időtartama a Ptk. szerint megállapított általános (jelenleg 5 év), illetve a Számviteli törvényben meghatározott elévülési idő (jelenleg 8 év), amelynek kezdete az utazási szerződés teljesítésének napja.

 

 

Személyes adatok továbbítása az EGT területén belül

 

A Premio Travel az az ügyfelei személyes adatait az alábbi EGT belüli harmadik személyekkel jogosult megosztani:

(a)   a Premio Travel cégcsoportján belül, beleértve a Premio Travel anya- és leányvállalatait;

(b)   a Premio Travel vagy az ügyfelek részére szolgáltatásokat végző szervezetekkel (pl: biztosítást nyújtó társasággal, IT szolgáltatóval, marketing kampányt folytató vállalkozással);

(c)   az utazási szerződés teljesítésében résztvevő közreműködőkkel (hotel, repülőtársaság, stb.);

(d)   felügyeleti hatósággal és más szabályozó hatóságokkal és szervekkel.

 

Nemzetközi adattovábbítás harmadik (nem EGT) országokba

A Premio Travel jogosult az ügyfelek személyes adatait EGT kívüli országba továbbítani, amennyiben

A Premio Travel az utazási szerződés megkötése előtt tájékoztatja az utazót az EGT területén kívülre továbbított személyes adatai  2016/679/EU rendeletnek megfelelő védelméről.

 

 

Tájékoztatás kérése

Az utazó az alábbi kapcsolati pontokon keresztül kérhet tájékoztatást a Premio Travel által kezelt személyes adatairól:

e-mail cím:

telefon:

levélcím:

 

III. Az ügyfél, az utazó jogai

 

Az ügyfél hozzáférési jogai

Az ügyfél hozzáférhet a személyes adataihoz.

 

Az ügyfél írásban kérheti, hogy a Premio Travel tájékoztatást adjon arról, hogy személyes adatait az iroda kezeli-e.

A Premio Travel a tájékoztatást nem tagadhatja meg.

Az ügyfél tájékozódás joga kizárólag a rá vonatkozó személyes adatokra terjed ki.

Az ügyfél tájékozódási joga nem vonatkozik:

 

A Premio Travel a kérelmező ügyfél kérésére hozzáférést és másolatot biztosít a személyes adataihoz. Ha az ügyfél további/ismételt másolatot kér a személyes adatairól, a Premio Travel 1.000 Ft/adat, vagy tájékoztatás  díjat számol fel, amelyet az ügyfél a tájékoztatás átadása/megküldése előtt köteles megfizetni a Premio Travel számlája alapján.

 

A helyesbítéshez való jog

Az ügyfél bármikor kérheti személyes adatainak helyesbítését.

A helyesbítési jog kizárólag az ügyfélre vonatkozó személyes adatokra terjed ki.

Nem terjed ki

 

A Premio Travel az ügyfél írásban benyújtott kérésének megfelelően javítja, kiegészíti vagy módosítja az ügyfél személyes adatát, és erről írásban tájékoztatja az ügyfelet.

A Premio Travel a helyesbítésről nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.

 

A törléshez való jog

Az ügyfél kérheti személyes adatainak törlését.

A Premio Travel indokolatlan késedelem nélkül köteles törölni az ügyfél személyes adatait,amennyiben

azokat a Premio Travel kezeli és

 

A Premio Travel az ügyfél személyes adatainak törléséről tájékoztatja az ilyen személyes adatok címzettjeit.

A Premio Travel a helyesbítésről nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, illetve a címzetteket, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.

 

Az adatkezelés korlátozásához való jog

Az ügyfél kérheti a személyes adatai kezelésének korlátozását.

Az adatkezelés korlátozásának joga kizárólag az ügyfél személyes adataira vonatkozik.

 

A Premio Travel korlátozhatja az ügyfél személyes adatainak kezelését mindaddig, amíg ellenőrzi az ügyfél személyes adatainak helyességét, valódiságát amennyiben az ügyfél vitatja az adott adat(ok) pontosságát.

A Premio Travel korlátozza az ügyfél személyes adatainak kezelését, ha az ügyfél olyan adatok kezelésének korlátozását kéri, amelyek kezelése jogellenes, és az ügyfél ellenzi az ilyen adatok törlését.

A Premio Travel az ügyfél kérésére korlátozza személyes adatainak kezelését, amennyiben

 

A Premio Travel korlátozza az ügyfél személyes adatainak kezelését, ha

 

A Premio Travel az ügyfél személyes adatainak korlátozásáról tájékoztatja az ilyen személyes adatok címzettjeit.

A Premio Travel a korlátozásról nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, illetve a címzetteket, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.

 

A személyes adatok kezelésének korlátozása esetén a Premio Travel

 

A Premio Travel az ügyfél személyes adatait közvetlen üzletszerzésre nem használhatja fel.

 

Az adathordozhatósághoz való jog

Az ügyfél jogosult arra, hogy az általa a Premio Travel adatkezelésébe átadott  személyes adatait írásban, kinyomtatott vagy más, olvasható formátumban megkapja.

Az ügyfél jogosult, hogy ezen személyes adatait másik adatkezelőnek átadja vagy továbbítsa/továbbítassa.

Az ügyfél adathordozhatósághoz való joga kizárólag a rá vonatkozó személyes adatokra terjed ki.

 

Panasz benyújtásához való jog

Amennyiben az ügyfél úgy véli, hogy személyes adatainak kezelésével kapcsolatban jogait megsértették, úgy az ügyfél vegye fel a kapcsolatot a Premio Travel megnevezett kapcsolattartójával.

Az ügyfél a Premio Travel adatkezelésével kapcsolatos panaszait közvetlenül bejelentheti a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.; telefon: +36 1 391 1400; fax: +36 1 391 1410; e-mail: [email protected]; weboldal: www.naih.hu), illetve eljárást indíthat a lakóhelye szerint illetékes bíróság előtt.

Adattovábbítási nyilatkozat
Tudomásul veszem, hogy a Premio Travel Holidays Kft. (1063 Budapest Szinyei Merse Pál u. 10.,) adatkezelő által a https://premiotravel.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi:
név, email cím, telefonszám, számlázási adatok, szállítási adatok, megrendelés azonosító.
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a
SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff